Terug naar overzicht
Is ze daar zelfstandige? Want als werknemer krijgt ze een dag klein verlet... Dit is een werkgever verplicht te geven.
Amai, da geloof ik wel dat da van u hart moet...pffff...Hoop dat je het een beetje van u kunt afzetten, en toch genieten van jouw dagje met de mensen rondom u die er zeker bij willen zijn...
Hey Heidi,Ik weet perfect hoe jij je voelt. Wij moesten ook van mijn schoonma horen dat mijn ventje zijn broer niet kwam. Hij had een visvakantie geboekt! Hij ging liever vissen. Hij heeft toen in die maanden daartussen een nieuw meisje leren kennen en die is dan geweest in zijn plaats.Iets dat pas de dag voor onze trouw werd beslist door schoonmama zelf. We hebben daar op onze trouwdag zelf maar voor de eerste keer kennis mee gemaakt en nu heeft hij daar gigantisch veel spijt van dat hij er niet bij was maar ja dat is nu wel te laat natuurlijk. Laat het je dag niet door verknallen. Het is even een zure appel om door te bijten maar het is hun verlies niet dat van jullie. Er zullen nog genoeg mensen daar zijn die jullie wel een warm hart toedragen en daar met plezier zullen zijn. Wij hebben hem die dag zelf echt niet gemist hoor.Geniet er toch van!!Groetjes Sophie
Damn, dat vind ik wel heel grof van die zus. Als werknemer heb je, zoals Inge al zei, recht op een dag verlof als je broer trouwt. En als zelfstandige kan je gerust toch iemand anders eens één dagje de verantwoordelijkheid laten opnemen? Als ze geen één werknemer heeft die ze genoeg vertrouwt... Volgens mij heeft die er gewoon geen zin in. Als 't echt zo zou zijn dat haar werkgever haar dat verlof niet wil geven zou ze 't toch gewoon zelf komen zeggen denk ik? Vreemd.Nuja, toen mijn schoonmama zei "Als je alles niet mooi op elkaar laat aansluiten, zal mijn broer niet komen, want da's veel te ver om dan tussendoor altijd maar te wachten." heb ik ook gezegd "Als hij 't niet de moeite vindt blijft hij maar thuis." Voor mijn part hoeft hij dan helemaal niet te komen ze, als een trouwfeest als niet de moeite is om eens een uurtje tijd te doden met de rest van de familie terwijl wij foto's laten nemen... 't Is niet dat hij een hele middag moet wachten he.Soit, ik denk dat die zus van je aanstaanden eens wat prioriteiten moet gaan stellen.
Bedankt voor jullie lieve reacties ! Ze is er idd gewoon werknemer hoor maar ik zal dit in de toekomst gewoon onthouden. Het is zij die een gewoon een superdag zal missen, grote pech voor haar dus!!