Nu Online
Momenteel zijn er 311 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Moe maar voldaan :)

4-8-2012 9:09:52
Hey hey!

Net uit m'n bedje se.... Gisteren een héle dag geshopt!
Eerst naar Wijnegemshoppingcenter...gaan zien voor kleren en schoenen voor mijn oudste dochter...na véél zoeken en passen, uiteindelijk iets héél kleurrijk en modern gevonden! 't Was iets heel anders dan ik in gedachten had, maar ze stond er zo goed mee, en het was volledig haar ding en dat is toch wat telt eh! :)
Schoenen zoeken bleek een moeilijkere opdracht...uiteindelijk daar ook niks gevonden...
Oja, er was daar ook een winkeltje met allemaal prulletjes, speldjes, kettingen, oorbellen, diadeemkes, enz...
En daar heb ik een mooie diadeem gekocht voor Sienna en ook curlies heb ik daar gevonden, voor heel weinig geld, dus da was wel een meevaller! :)

Daarna zijn we doorgereden naar Ava, ik ging om bloemblaadjes... En we zijn thuisgekomen met:
bloemblaadjes, gastenboek, enveloppendoos, 10 meter voile, kleine paarse deco bloemetjes die we gaan gebruiken om ook in ons haar te steken, plastic bekers, alu-folie (voor de ramen van het zaaltje mee te blinderen - tip van hier op het forum!), wit tafelpapiers en lila-tafellopers, servetten en waarschijnlijk ben ik nu nog enkele dingen vergeten :) Maar het was dus wel een iéts gepeperde rekening dan ik verwacht had ;)
Maar ach ja...dan eten we maar een paar weken boterhammen met choco zeker ;) hihi...

En vandaag ga ik samen met een vriendin gaan zien voor balonnen...niet teveel, want mijn ventje heeft al laten blijken dat hij dat niet zo mooi vind (dat wist ik helemaal niet! :) haha!) en dat hij niet wilt dat 't lijkt alsof er een carnavalsfeestje bezig is Mannen eh...tsss...

Dan gaat mijn mama vandaag zien voor cava, fruitsap en prijs vragen voor andere drank in colruyt, hopend dat ze er een 'procentje' afdoen :)
En wat moet ik dan nog allemaal doen eh...'k weet 't niet...mijn hoofd zit overvol voor de moment! En...no time to relax...

Oja, een tip voor ALLE toekomstige bruidjes:
Wacht niet tot het laatste moment om alles te doen...niet goed voor de tikker ;)

Melissa
11-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 699

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-8-2012 11:04:34

Vergeet niet na te vragen voor die 'kaart' ;-) waar je dan je duurste factuur mee terugbetaalt krijg bij Colruyt ;-)!

Inderdaad...alles last minute geeft wat stress...maar ach, het hoort er bij é!!

Super van de outfit van de dochter!! Ze gaat er goed uitzien!!

Geniet nog van het weekend!! :-)

groetjes!

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik4-8-2012 12:18:42

Melissa, dat winkeltje met al die speltjes, diadeempjes, curlies,... noemt die toevallig Claire of Clair's (wathever ;-) ) of Six? Want in het Waasland shopping hebben ze ook ene, dan weet ik dat ik daar ook eens een kijkje moet gaan nemen ;-) Super dat je zoveel gevonden hebt! Idd zoiets op het laatste nippertje doen is niet goed voor de tikker haha

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik4-8-2012 14:08:23

Melissa, blij dat ik je heb kunnen helpen met de alu-folie: goedkope maar echt goeie manier hoor :)
Voor de rest komt alles goed hé: de dochter zal samen met de mama schitteren en die AVA rekening, mja, "t is voor het goeie doel hé
Nog 1 weekje aftellen!!!

Bianca
14-9-2012
 Meld misbruik4-8-2012 15:51:21

Amai goed geshopt!! Ben benieuwd naar het resultaat!! Kan al niet wachten op de foto's!!
Aftellen maar...

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik4-8-2012 19:28:38

Ja, 't is inderdaad Claire's (of zoiets :) hihi... !
Sandra (alias Sandra EHBT!), heb vandaag de kaart aangevraagd se! Thx voor de tip
Inderdaad Rebecca, super merci voor de tip! Mijn ventje blijft het raar vinden, maar hij zal het resultaat wel goed vinden! hihi...

't Komt echt héél dichtbij eh nu...brrr... :) Maar, alles komt goed!

Vandaag ben ik enkele balonnen gaan bestellen, via een vriendin die iemand kende (je weet wel...via via ) en ik heb 2 grote ballon-dingen besteld voor aan de deur te zetten en 3 'kleinere' voor in ons zaaltje :)
EN ik kan via via via via waarschijnlijk een rode loper gebruiken, maandag heb ik zekerheid! Joepie!!!!!

En vandaag (door de stress) héél mijn veranda omgedraaid...een zware eiken kast op m'n eentje verzet, een sofa van kant verwisseld..hihi...waarvoor stress allemaal niet goed kan zijn eh

Heidi
31-8-2012
 Meld misbruik5-8-2012 20:08:24

Het Melissa, Ja nu komt het wel heel dichtbij hè meid! Hier bij ons is het ook zo hoor nog van die laatste zaken waar je dan aan denkt... Ik ben deze week ook met mijn zoontje gaan shoppen voor zijn kleertjes en gelukkig snel gevonden Schoenen 2dagen later gevonden ik ben dan ook bij de ava gestopt en zoals je zegt je kan altijd wel iets gebruiken twas bij mij ook zo Deze week nog eens gaan bespreken wat ik nog nodig heb om onze auto aan te kleden (voile,bloemen) Het is een wagen van mijn nonkel en die zei wel wij doen alles voor jullie maar ti's altijd een vraag waard Mss kan ik daarna ook nog eens vlug stoppen id ava :-)) Veel succes en geniet ervan aanstaande zaterdag!!

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik6-8-2012 8:42:58

Dankjewel Heidi!
Ook bij ons is het iemand van de familie die ons zal rondrijden zaterdag, da's toch ook alweer een kost uitgespaard e :)
Mijn stiefpa en mama rijden met een zwarte oude jaguar, dus dat gaat wel mooi zijn...en ik had nog een donkerpaarse voile liggen bij mijn kerstgerief en ik heb héle goedkope witte bloementakken gekocht in ava ('t is precies glas, maar 't is plastic) en dat zal onze decoratie worden voor op de hoedenplank. Voor de rest nog een wit lintje aan de spiegels, en that's it :) Eenvoud siert eh, zegt men ;)

Voor jou is het ook niet lang meer eh!! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...