Hey hey!
Net uit m'n bedje se.... Gisteren een héle dag geshopt!
Eerst naar Wijnegemshoppingcenter...gaan zien voor kleren en schoenen voor mijn oudste dochter...na véél zoeken en passen, uiteindelijk iets héél kleurrijk en modern gevonden! 't Was iets heel anders dan ik in gedachten had, maar ze stond er zo goed mee, en het was volledig haar ding en dat is toch wat telt eh! :)
Schoenen zoeken bleek een moeilijkere opdracht...uiteindelijk daar ook niks gevonden...
Oja, er was daar ook een winkeltje met allemaal prulletjes, speldjes, kettingen, oorbellen, diadeemkes, enz...
En daar heb ik een mooie diadeem gekocht voor Sienna en ook curlies heb ik daar gevonden, voor heel weinig geld, dus da was wel een meevaller! :)
Daarna zijn we doorgereden naar Ava, ik ging om bloemblaadjes...
En we zijn thuisgekomen met:
bloemblaadjes, gastenboek, enveloppendoos, 10 meter voile, kleine paarse deco bloemetjes die we gaan gebruiken om ook in ons haar te steken, plastic bekers, alu-folie (voor de ramen van het zaaltje mee te blinderen - tip van hier op het forum!), wit tafelpapiers en lila-tafellopers, servetten en waarschijnlijk ben ik nu nog enkele dingen vergeten :) Maar het was dus wel een iéts gepeperde rekening dan ik verwacht had ;)
Maar ach ja...dan eten we maar een paar weken boterhammen met choco zeker ;) hihi...
En vandaag ga ik samen met een vriendin gaan zien voor balonnen...niet teveel, want mijn ventje heeft al laten blijken dat hij dat niet zo mooi vind (dat wist ik helemaal niet! :) haha!) en dat hij niet wilt dat 't lijkt alsof er een carnavalsfeestje bezig is
Mannen eh...tsss...
Dan gaat mijn mama vandaag zien voor cava, fruitsap en prijs vragen voor andere drank in colruyt, hopend dat ze er een 'procentje' afdoen :)
En wat moet ik dan nog allemaal doen eh...'k weet 't niet...mijn hoofd zit overvol voor de moment! En...no time to relax...
Oja, een tip voor ALLE toekomstige bruidjes:
Wacht niet tot het laatste moment om alles te doen...niet goed voor de tikker ;)