Terug naar overzicht
in de FUN hebben ze meestal hele leuke spaarpotten, dus ook waarschijnlijk varkentjes :)
Een S&P spaarvarken? :-) Geef dat maar eens in op google! Wij hebben zo een "bijtje"...Groetjes
In het bruidsparadijs heb ik ook varkensspaarpotten gezien, heb wel geen idee van prijzen... (merksem)
beste sara,zou je eraan gedacht hebben dat een spaarvarken misschien een beetje klein is voor de enveloppes in te steken die je krijgt van de gasten?een origineel alternatief zijn onze enveloppendozen, we kunnen ze volledig naar je smaak afwerken; ook passen bij het je uitnodiging of thema van je feest..neem vrijblijvend een kijkje op onze site www.tutje-en-kiki.com veel succes verder met de voorbereidingen voor jullie mooiste dag!groetjes, steven en elodie
Hoi Sara,ik moest ook meteen denken 'oei, al die enveloppen gaan toch niet door het gleufje". Bij ons zaten alle centjes met een kaart in een envelop. Je kan toch moeilijk verwachten dat ze ter plekke de centjes eruit halen en in het spaarvarken droppen! Ik vond het anders wel een leuk idee maar volgens mij is het niet haalbaar!groetjes, Ann
Voor ons huwelijk hebben wij een groot spaarvarken gekocht, hebben we er bovenaan een gleuf in gemaakt waar enveloppes met kaartjes en geld in kunnen. Onderaan het varken kunnen ze eruit gehaald worden. Wij verhuren dit spaarvarken, wie interesse heeft kan mij contacteren op goeledevoghel@hotmail.com