Terug naar overzicht
ik had mijn armen ingesmeert met body lotion van white musk en dan nog wat white musk parfum gespoten, niet te veel en lekker fris geurtje :)zelfs op het avondfeest spraken de mensen me er nog over aan :)ik zou alleszins niks te zwaar kiezen
Ik draag al bijna twintig jaar CK One, dus dat zal op de trouwdag niet anders zijn denk ik. Ik hou ook niet van zware geuren, tenzij in de winter eventueel (iets als Angel van Thierry Mugler). In de zomer liever iets citrusachtig...
Ik heb Flora van Gucci opgedaan, en mijn ingesmeert met de bodylotion ervan
Ralph lauren romance :) deze parfum blijft ook zeer lang hangen
Ik had Hymne a la vie aan van Guy Delforge.Iets zwaardere parfum, maar dat mag in de winter
Ik ben voor een ander geurtje gegaan op ons huwelijk en het parfum" Marry me", vond ik bovendien nog héél lekker reuken ook:-) Was ook leuk voor foto
Meestal gebruik ik 'Amor Amor - Cacharel' of 'Alien - Thierry Mugler'. Zal één van deze 2 worden denk ik.
hmmm die marry me lijkt me wel leuk...eens even gaan ruiken in de parfumerie :-)
ik gebruik al jaren coco mademoiselle van chanel, ik zal deze op "de" dag ook dragen, kvind dat die bij me hoort
Ik kan ook beamen dat "marry me" een heel lekker geurtje is en zeker nie te straf :-)
Ik had Daisy van Marc Jacobs op (die heb ik al een hele tijd). Toevallig ook onze namen (Daisy en Mark)! Groetjes!
Elle van Yves Saint Laurent
J'adore !
Ik had Forever and Ever van Dior. Een heerlijke geur en ook de naam vond ik wel toepasselijk. De fotograaf heeft ook een mooie foto gemaakt dat ik dat flesje vast heb, want ook de uitstraling van het flesje paste perfect bij de uitstraling van de hele dag.
Ik ga de parfum gebruiken die ik gebruikte toen ik hem leerde kennen... DKNY Be Delicious! Ik vind het een heerlijk geurtje...
Kate van Kate Moss... heerlijk!
Oei , hier had ik nog niet over nagedacht, ik gebruik eig altijd dezelfde parfum, ik wil wel eens wat anders :D ik denk dat ik nog eens naar de parfumerie loop achter n zacht fris geurtje