Terug naar overzicht
Oh en wat zeker nog niet: ingestudeerde openingsdans. Het was heel gemaakt en niet natuurlijk. Je zag ze zo nadenken en ze straalden geen romantiek uit vond ik. Kon natuurlijk zijn dat zij ervan genoten, maar dat zag je niet
Ivm de misboekjes... Wij hebben er wel maar er staat nog niets belangrijk in uit geschreven... Er staan idd dingen in maar is meer een leidraad van de plechtigheid. Alle belangrijke teksten, beloften,... Staan er niet in uitgeschreven zodat het spannend en leuk blijft en og niet alles verklapt is doordat de mensen het idd konden van te voor lezen. Zo heb je toch een leuk misboekje en weten de mensen ongeveer sat er nog moet komen...
Bij hun stond alles erin uitgeschreven, behalve de geloften. Wij gaan enkel een boekje geven met titels van de liedjes en de tekst die de mensen moeten zeggen
Hey,ik heb een tijdje geleden een topic gelezen over een bruidje dat ook geen misboekje had, maar "kaartjes". Daarop stond dus heel beknopt wat er in welke volgorde kwam, maar er stond niets uitgeschreven.De personen die iets moesten voorlezen, hadden uiteraard wel allemaal hun tekst gekregen.Als je wilt, zoek ik die mail even terug op (ik heb een voorbeeldje gevraagd). Ik denk dat ik ook eerder zoiets ga doen, dan een heel boekje uitprinten.GroetjesKatrien
dat zou fijn zijn Katrien! Mijn email: sarah_volckaerts@hotmail.com
hoi katrien stuur je die even naar mij ook door. alvast bedankt kellyfemke@hotmail.comgrtjs kelly
hoi silke wil je die van jou eens door mailen naar kellyfemke@hotmail.com? ben wel eens benieuwd wat dat geworden isgrtjs kelly
@Sarah & Kelly: ik heb het doorgemaild.
Hey, zou ik dat ook kunnen krijgen ? : jadrankavanhaver@hotmail.com Merci! Grtjs
@Jadranka: heb het gemaild. :-)
Oh, ik wil dit ook graag eens bekijken. Liep ook al met het idee om geen boekjes te doen.Dit lijkt me een leuk alternatief.bjorn.vanessa@gmail.combedankt!!!groetjesvanessa
merci Katrien, heel leuk!