Nu Online
Momenteel zijn er 622 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dagje mee kijken

5-8-2012 12:02:39
Hallo allemaal,

Wij zijn net verloofd en we zijn erg aan het fantaseren over hoe we alles willen gaan doen en waar natuurlijk.
Nou vroegen we ons af of we misschien een dagje of een deel van de dag mee mogen om te kijken hoe jullie het doen?

Wij wonen in Flevoland en zou dus ook leuk zijn als het een beetje in de buurt is.
Spannend..

liefs tanja

tanja
27-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 975

mona
27-7-2013
 Meld misbruik5-8-2012 13:21:35

Hm, ik weet niet of hier veel Nederlanders zitten eigenlijk. De meeste zijn Vlamingen heb ik de indruk.

Om op je vraag te antwoorden: heb je nog nooit een trouwfeest van familie of vrienden meegemaakt dan? Dan heb je toch al kunnen zien hoe andere mensen het aanpakken? En door hier te lezen kan je ook al veel opsteken. Ik zou het persoonlijk een beetje raar vinden als een koppel dat ik niet ken mijn trouwfeest komt volgen...

Fien
12-12-2012
 Meld misbruik5-8-2012 14:18:26

Om even op het bericht van Mona te reageren: ik vind het altijd zo raar dat mensen ervan uitgaan dat iedereen al naar veel trouwfeesten is geweest. :P Mijn tantes en nonkels waren zo goed als allemaal getrouwd toen ik geboren werd. Ik was wel bruidsmeisje bij mijn tante (maar toen was ik maar 1 jaar oud) en de laatste trouw die ik meemaakte was die van mijn nonkel. Toen was ik 7. Wij zijn de eersten van al onze vrienden die gaan trouwen, dus eigenlijk is het voor mij ook nieuw. :)

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik5-8-2012 18:11:53

heel wat bruidjes zetten hier de link naar de foto's en de filmpjes die gemaakt zijn ik denk dat je hierbij al wel min of meer een zicht hebt op hun dagje

groetjes sarah

tanja
27-9-2013
 Meld misbruik6-8-2012 8:37:11

Ik denk dat ik 1 bruiloft heb meegemaakt en dat was een poolse dus dat is al heel anders als hoe wij het hier doen. En Inderdaad Fien iedereen is al getrouwd en in onze vrienden groep zijn we de eerste. Maar goede tip inderdaad om al lekker wat foto's te gaan bekijken.

Thanks

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...