Nu Online
Momenteel zijn er 365 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellig

5-8-2012 12:56:30
geen groot verslagje wel foto's kdenk dat ze genoeg zeggen zeker
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.4358104078574...

11u3O om mij gekomen in oostende broodjes met schuimwijn -verkleed - opdrachtjes uitvoeren oa zingen voor een vol terras
(het meeste geld opgeleverd raar maar waar )
veel andere vrijgezellen ontmoet zeker 8 teams
how to make cocktails in de Brazza
hapje gaan eten en dansje in de sun met plaatsje in de vip en een fles champie voe niet
grtjes

tima
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 699

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik5-8-2012 13:00:18

Ik had de foto's al op facebook gezien :-) leuk!!
Bij mij was het 'ok', maar het was helemaal niet 'mijn' ding...
Ook volledig verschillende vriendengroepen en die smolten niet echt samen zeg maar...het ventje is nu onderweg naar huis, het was leuk bij hem zei hij...ale dan :-)
Ben eigenlijk blij dat ik er vanaf ben...twas beetje geforceerd!

groetjes ;-)

tima
8-9-2012
 Meld misbruik5-8-2012 13:11:32

tja er waren ook een paar dingen tussen dak heb gezegd no way dat bedelen voor geld is niks voor mij en ze hadden nog 2 opdrachten : een voorwerp ruilen voor een ander tot je aan een item geraakt dat je kan gebruiken voor je huwelijk maar allé int tstad gaat da nie der zei ene gaat naar de wnkel alle die meisje mogen dat ook nie ze zouden hun job riskeren en kmoest dan nog een kleding stuk ruilen voor een kleding stuk van iem anders die heb ik niet gedaan aub zeg ma de rest was leuk zeker met al die vrijgezellen mannen die we tegen kwamen amaai die dutsen waren soms echt aangetooid hoor de meisjes onder elkaar waren super nochtans kan de helft elkaar niet miss wel voordeel van een kleindere groep.
kvind jammer voor je da je het niet zo leuk vond maar het leukst moet nog komen é

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik5-8-2012 13:22:22

Het zag er plezant uit! hihi! :) Ik heb al schrik voor mijn vrijgezellen.. Ben niet zo voor al die opdrachten pff :D

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik5-8-2012 19:02:08

Heheh, zag er plezant uit!!!

Femke
8-9-2012
 Meld misbruik13-8-2012 12:55:53

Leuke foto's!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...