Nu Online
Momenteel zijn er 560 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gezocht: bioscooptickets

5-8-2012 21:30:22
hey iedereen, zou heel graag het thema film willen gebruiken, om zo de mensen aan de juiste tafel te brengen.
wie kan mij helpen? vind dit een heel orrigineel idee. groetjes pieter.

pieter
21-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 653

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik5-8-2012 22:02:38

Ik ben dit hier al tegengekomen op het forum en vind het idee ook zeer leuk --> http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=429590&su...

= In dit forumbericht is er een meisje 'Delphine' die dat ook gedaan heeft. Er staat een link van zo'n voorbeeldje van zo'n gepersonaliseerd cinematicket. Misschien kan dit je wel helpen?

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik5-8-2012 23:53:54

Vraag eens bij Kinepolis ... :-) Zouden die geen tickets kunnen missen? Groetjes!

sarah
13-10-2012

Frederik
11-8-2012
 Meld misbruik6-8-2012 10:37:38

Wees creatief en ontwerp zelf zo'n ticket, je vindt tal van vbn op het internet en bewerk deze op paint
en als tafelnamen zou ik jullie lievelingsfilms kiezen.
Ik heb zelf vliegtuigtickets gemaakt om zo de gasten hun plaats aanteduiden.

Succes alvast

pieter
21-9-2013
 Meld misbruik6-8-2012 12:18:47

dikke merci allemaal. bedankt voor de tips.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...