Nu Online
Momenteel zijn er 360 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Voorbereidingen

6-8-2012 9:14:55
Met nog maar 39 dagen op de teller begint het nu echt wel te korten. Heb nog geen cadeautje voor onze ouders en onze getuigen. Heb er ook helemaal geen idee van. Wij betalen alles zelf dus probeer ik toch wat op het budget te letten. Voor de 2 vrouwelijke getuigen vond ik een goodiebag nog wel een leuk idee. Maar voor de 2 mannelijke getuigen heb ik niet echt iets. Jullie een ideetje? En dan voor onze ouders? Ik dacht hen een grote foto met kader cadeau te doen na de trouw. Maar wat geef ik dan af op het feest? Niets?
Ook met al de kindjes in de familie zit ik nog met een probleempje. Onze 2 dochtertjes zullen onze bruidsmeisjes zijn. Ze dragen alletwee hetzelfde kleedje. Maar dan zijn er nog 9 andere kindjes die ik toch samen de kerk zou willen laten binnengaan (ipv voor of achter hun ouders). De leeftijd van deze kids is tss de 3 en 13 jaar (waaronder onze 2 petekindjes die het niet meer stoer vonden om bruidskindjes te zijn) Ik heb niemand kledingvoorschriften opgelegd dus ze gaan er allemaal heel verschillend uitzien. Nu zou ik hen toch (of sommige onder hen) iets willen laten vasthouden. Maar wat????
Bedankt voor jullie hulp.

karen
15-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 564

Stefanie
15-9-2012
 Meld misbruik6-8-2012 9:44:26

Hey Karen,

Wij trouwen ook op 15/09! Het begint serieus te korten hé en nog zo veel te doen!

Ivm de cadeaus voor de ouders:
Wij zullen na de trouw ook een mooie foto laten inkaderen, maar dat zal waarschijnlijk een tijdje later afgegeven worden.
Op het feest zelf hebben we een champagnefles met 2 gepersonaliseerde champagneglazen voorzien (besteld via Brianto - zou binnen enkele dagen moeten geleverd worden).

Hoe zit het bij jullie to do-lijstje?
Wij moeten het volgende nog regelen:
- misboekjes laten drukken (moet nog aan enkele vragen wie wil voorlezen in de kerk)
- kleren bruidskindjes zoeken (DRINGEND!)
- muziek voor in de kerk bewerken = 2 liedjes inkorten zodat het niet te lang duurt allemaal
- nog iemand zoeken die de muziek in de kerk wil doen (via cd'tje) want deze week te horen gekregen dat de persoon die dat normaal ging doen nog net op reis is en dus niet naar onze trouw kan komen!!! Hij zou er ook voor zorgen dat iedereen in de goede volgorde naar binnen zou gaan in de kerk, want we hebben geen ceremoniemeester.
- laatste week augustus kleed nog eens gaan passen (en hopelijk tegen dan nog een paar kilo lichter)

De bedankjes zouden we tegen eind augustus ontvangen, dus hopelijk is dat allemaal in orde. Proefkapsel is gebeurd maar er moet nog een verfbeurt volgen. Eind augustus de proefmake-up.
Denk dat de dj ook binnenkort contact zal opnemen, alsook de fotograaf om de laatste afspraken te maken.
Vrijgezellen is de week voor onze trouw, en op de laatste dag willen de collega's van mijn toekomstige zonodig een schieting organiseren...

karen
15-9-2012
 Meld misbruik6-8-2012 10:22:48

Ja begint inderdaad af te korten en plots denk ik dan nog aan allemaal zaken en word mijn to do-lijstje precies alleen maar langer ipv korter.
- Mijn misboekje is ook af maar moet ook nog is horen wie wil lezen zodat ik het kan drukken. De liedjes zijn gekozen. Een paar op cd en een paar worden live gezongen.
- Met de ceromoniemeester, de fotograaf, de dj, de pastoor (die maar niet belt) moet ik ook nog verdere afspraken maken.
- Eind augustus heb ik ook mijn 2de pas en mag mijn kleedje mee naar huis. Jippie!!
- De kostuums voor een deel van de suite (diegene die dat wilden) moeten nog gepast worden bij de verhuur.
- Het bruidsboeket moet hij nog gaan kiezen.
- Morgen ga ik naar ava voor rozenblaadjes en mss mandjes als ze die daar hebben;
- Een afspraak voor het proefkapsel moet ik nog maken (eerste keer was niet goed)
- De visagiste komt zaterdag voor proef make-up
- De kindjes hun proefkapsel moet ik ook nog laten doen. (De kleedjes zijn al in orde)
- Een gastenboek heb ik ook nog niet.

Pfff er komt toch heel wat bij kijken. Maar ik ben ervan overtuigd dat het één van de mooiste dagen uit ons leven gaat worden.
Onze vrijgezellen is ook de week ervoor.
En nu nog wat fitnessen om goed in vorm te zijn...

Annelie
1-9-2012
 Meld misbruik6-8-2012 13:57:05

Hey Karen,
wij zijn ook nog op zoek naar cadeautjes voor onze getuigen.
Mag ik weten wat je allemaal van plan bent om in de goodiebag te stoppen ?

Groetjes
Annelie

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik6-8-2012 15:15:39

Wij gaan de ouders na de trouw een foto naar keuze laten uitkiezen. Op de trouw krijgen ze dus een kaartje met een persoonlijke tekst en dan een zinnetje waar staat dat ze na de trouw...! Die kaartje zetten we waarschijnlijk in een of andere plant of bloemetje. Voor de getuigen zijn we nog aan het twijfelen. Mijn zus wou ik een champagneglas van Swarovski geven omdat ik weet dat ze dat wel graag zou hebben, mijn schoonzus wou ik dan een bongobon geven. Mijn vriend vind het verschil te groot, dus dat wordt nog even nadenken. Wat geef je aan mannelike getuigen, misschien een bon om te karten of een avontuur? Een pakketje met mannenspullen vb. Parfum, deo, scheermesjes, een stringetje :p, haargel...? Liefs, Alessia.

karen
15-9-2012
 Meld misbruik6-8-2012 15:45:24

@ Annelie; Voor de goodiebag dacht ik elk een mini-flesje van hun lievelingsdrankje (cava en bailey's), een mini-deo, een pilletje tegen de hoofdpijn, zakdoekjes, veiligheidsspeldje , muntjes, kauwgom, een pleister (voor blaren), lipgloss, oogmaskertje, een mini-doosje pralinetjes, setje oorbellen (mijn nichtje maakt er zelf hele leuke),.... en mss nog een cd'tje met de liedjes die we gebruiken in de kerk en de openingsdans.

@ Alessia; Ja mss dat het voor de mannen ook nog wel leuk is. Ik vind een cadeau voor een man altijd wat moeilijker. Met drank zijn de meeste altijd wel tevreden maar mss dat ze zo'n pakketje ook nog wel tof vinden. Dat is zo is iets anders. Niet?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...