TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jessie
20-7-2013
|
6-8-2012 14:24:31
Hey Linda,
Als je nog geen favorietje hebt denk ik dat je gewoon hét kleed nog niet gevonden hebt. Nu, ik ben ook wel een ongelooflijke twijfelaar dus ik begrijp heel goed waar je mee zit. Ik ben nog niet gaan kijken voor een jurk maar de kans is heel groot dat ik met dezelfde vragen buiten kom. Veel succes in elk geval met je zoektocht!
|
|
Hilde
1-9-2012
|
6-8-2012 14:25:33
Ik ken het gevoel, ik stond erg mooi in twee jurken: een simpele witte en meer vintage lichtgrijze jurk, beide A-lijn bustiertop. Ik heb de grijze gekozen, gewoon omdat ik me er meer mezelf zag uitzien. Ventje zal dat prachtig vinden :) (en hij heeft de andere jurk niet gezien he)
|
|
Alessia
7-9-2012
|
6-8-2012 14:34:59
Het lijkt me dat je zelf nog niet echt weet wat je wilt. Je hebt een jurk gevonden waar je je super in voelt (de tweede). Je zegt zelf dat het niet de jurk was die je voor ogen had, maar dat is in de meeste gevallen zo. Dat wil dan niet zeggen dat het niet jouw kleedje is. Je verloofde zal je sowieso prachtig vinden, jij moet nu gewoon kijken naar wat jij mooi vind, waar jij je goed in voelt en niet wat een ander wilt. Enkel zo ga je je droomjurk vinden! Als ik je verslag zo lees lijkt het me dat de tweede jurk je favoriet is! Als je wilt mag je ook altijd een foto van de kleedjes doorsturen (als je ze hebt). Succes! Alessia
|
|
Nikita
17-8-2012
|
6-8-2012 16:50:05
Nog wat winkels doen kan ook geen kwaad he, misschien vind je dan wel echt DE jurk en hoef je helemaal niet meer te twijfelen... Of misschien ga je daardoor net zekerder worden van één van de twee jurken
|
|
kelly
13-7-2013
|
6-8-2012 17:14:06
Ik heb ook veel jurken gepast en veel stijlen en in veel voelde ik mij heel mooi en een echte prinses! Makkelijk kiezen is het nooit, toch echter, de eerste keer dat ik MIJN jurk aanhad, voelde het echt fantastisch! Het is helemaal ik!Heb daarna nog wel jurken gepast maar dat was meer om zeker te zijn en je gaat dan toch alsmaar vergelijken met die EENE jurk... Zo weet je het zeker! Ik zou dus zeggen, zolang je twijfelt, niets beslissen!!!! komt zeker goed!!!!!
|
|
Katrien
1-6-2013
|
6-8-2012 20:15:14
Ik heb al zeker 5 winkels gedaan en ik vind wel een zestal jurken mooi :-) Zaterdag is de laatste keer dat ik ga en ik hoop daar de jurk te vinden want ik vind het absoluut niet meer zo tof.
Dus begrijp zeker en vast dat je daar zot van wordt. Maar troost je, je bent niet alleen!
|
|
joyce
16-3-2013
|
6-8-2012 20:26:48
ik heb veel bruidsboeken gekocht en daarin mijn droomjurk gevonden van linea raffaelli. het is een korte jurk maar met een instap sleep . dus kan ik goed dansen op het feest . ik heb wel nog andere jurken gepast maar ik ben zeker van mijn keuze .je voelt het wel als je de jurk hebt gevonden
|
|
Bea
6-7-2013
|
7-8-2012 14:00:46
Ik heb uiteindelijk gekozen voor het kleedje waar ik me het comfortabelste invoelde. Toen ik dat aanhad kon ik er in blijven rondlopen ook zonder dat ik in de spiegel keek. Ik had nog een ander kleed waar ik echt heel mooi mee stond maar het voelde zo warm... Ik weet dat ik mooi sta in het gekozen kleedje maar twijfel is er nog een beetje: zou er niet nog een beter zijn... en ook een origineler... Maar ja ik heb een kleed voor een goede prijs, waar ik echt in straal en wat lekker zit dus het zal wel ok zijn.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|