TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Stephanie
22-9-2012
|
6-8-2012 15:12:31
Oh nee wat erg! Heel veel succes met jullie zoektocht naar een djhet komt allemaal wel goed maar dit is echt niet plezant... Veel liefs Stephanie
|
|
Kim
18-8-2012
|
6-8-2012 15:35:04
Hey, Zoek anders eens onder Harmony DJ team. Zij werken met verschillende dj's. Misschien dat zij nog kunnen helpen? Groetjes, Kim
|
|
Kim
18-5-2013
|
|
|
Dirk
|
6-8-2012 17:50:19
Hallo Stef,
Niet fraai van jullie DJ. Wat ook de reden is, tenminste zouden ze zelf een alternatief voorzien en jullie niet zomaar in de kou laten staan. Ter info: dit staat bij ons op contract! gelukkig hebben we zulke dingen nog nooit voor gehad. Hout vasthouden ...
Niet getreurd echter: onze DJ-services kunnen u voorlopig nog helpen met DJ's die heel ervaren zijn. Neem een kijkje op onze website voor meer info en laat ons iets weten als je wil.
Partygreets, DJ Dirk www.db-allmusic.be
|
|
Tinneke
|
6-8-2012 18:13:01
|
|
sophie
14-7-2012
|
6-8-2012 18:50:20
We hadden een kameraad en zijn als dj bij ons en die waren echt super en ze vragen ook niet veel hoor. Ik kan hen echt aanraden want wij waren echt zeer tevreden over hen. Als je wil kan je mij mailen op sophie.declerck@gmail.com.
Groetjes Sophie
|
|
Dierk
|
6-8-2012 19:01:18
Beste, Wij kunnen je gerust helpen... Neem gerust een kijkje op onze website www.studiohappymusic.be Vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar... Groeten, Dierk Van Paemelen
|
|
Adriaan
|
6-8-2012 22:58:01
Stef,
dit is inderdaad een vervelende situatie en zoals eerder gezegd slordig van jullie vorige DJ. Wij kunnen u nog uit de nood helpen en hebben nog beschikbaarheid voor 1 september. Aarzel niet ons te contacteren voor onze prijslijst of meer informatie. Ga naar www.djdlux.be of bel 0474/73 46 43 voor meer info.
Veel succes!
met vriendelijke groeten,
Adriaan Bulcke DJ D-Lux
|
|
Bart
|
14-8-2012 14:46:16
Dag Stef,
Dat is zoiets wat hier op het forum dikwijls vermeld wordt.Waarschijnlijk hebben jullie een dj genomen die niet wil werken met afspraken of op papier zet wat er beloofd.
Aan alle toekomstige bruidsparen:Ik spreek namens al mijn collega's of toch verschillenden onder hen: Neem enkel een dj die zijn afspraken op papier zet en dat geeft meer zekerheid voor iedereen.
Hiermee breek ik geen enkele dj af maar wel de manier waarop sommige dj's werken.
Zelf ben ik op 1 september reeds geboekt maar ik wens jullie veel succes in de zoektocht en hoop dat het opgelost geraakt.
Groeten, Bart
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|