Terug naar overzicht
Super!!Veel succes hé morgen!Groetjes,Evelien
Na niet zo een toffe vrijgezellefeest mogen er nog maar alleen positieve dingen gebeuren he! veel plezier morgen :-)
Oei, geen goede vrijgezellen gehad ? Wat had je moeten doen mss ?
wij hebben ook de dansvloersticker, leuk hé!kijk al uit naar de leuke foto's da da zal geven...have fun...
Super meid :) Het zal daar dik in orde zijn ;)Geniet morgen van je 2e pas eh, 'k stuur je wel een smsje (neeeeee, ben nie benieuwd..hihi )xxx
Bedankt ladies!!! :-)
Mag ik eens vragen hoe groot die dansvloersticker is en kan deze gemakkelijk terug weer verwijderd worden?Dit is eigenlijk het eerste dat ik tegenkom. Ik wist zelfs niet dat dat bestond, alleszins, ik ben het nog niet tegengekomen op andere trouwfeesten dus zou ik dat wel origineel vinden om dit voor ons huwelijk te doen.Doen jullie dit met foto?GroetjesKim
hallo sandra!hartelijk bedankt voor het compliment! :-)om even te antwoorden op de vraag van kim;de sitckers kunnen inderdaad makkelijk verwijderd worden,ze zijn voorzien van een lijmlaag op waterbasis de vloer kan dus achteraf gewoon worden schoongemaakt met water om alle resten te verwijderen!groetjes!!
Graag gedaan Steven :-) het mag gezegd worden als het super is é!! :-)groetjes!
Wat is een dansvloersticker? Voorbeeldje??
http://www.tutje-en-kiki.com/c-1638279/voorbeelden-dans... hier heb je een aantal voorbeeldjes ;-)groetjes
Dank je wel!