Terug naar overzicht
dat is de zaal beneden? Wij hebben er al enkele feesten meegemaakt en op het eten en de service is er zeker niets op aan te merken! Soms kan het storend zijn als er andere feesten bezig zijn als er toevallig zatte gasten (van andere feest) bij het onze binnenstappen :-/ Sommigen vallen over het feit dat ze Heineken-bier geven ipv van gewone pintjes. Wij zijn geen bierdrinkers dus wij hebben daar dan ook geen last van Is wel een prachtige locatie!!! Leverd mooie foto's op. Veel succes en als jullie er een goed gevoel bij hebben moeten jullie er gewoon voor gaan!!!
Wij zijn er ook al dikwijls geweest en moet zeggen dat het daar qua service echt wel af is! En supermooie locatie he...Wij vonden het nie echt storend, da volk van die andere zalen
ik heb daar veel opdrachten gedaan (in bediening) voor mijn werk geweest.En eerlijk wij hebebn totaal niet veel klachten gehoord van mansen over de andere feesten. En moesten wij het budget en dichterbij wonen hadden wij zeker daar ons trouwfeest gedaan ;-)
Hou er rekening mee dat je 7.5€ per persoon moet betalen voor de extra's (parking, wc-madam,...) Dit vond ik toch een beetje overdreven...
HalloIk wil niemand beschuldigen van leugens hier , maar wij hebben ons feest in San marco village , en ten eerste is het Maes bier , wij moeten alleszins geen extra's betalen voor wc-madam , parking , enz...Ik heb nog nooit zo een service meegemaakt bij een feestlocatie.Je voelt wel duidelijk aan dat het een bedrijf is , en geen "feestzaaltje" op zich.Ze doen er alles aan je feest op en top te verzorgen.Tot in het kleinste detail.Wij ondervinden geen enkel nadeel. Klant is echt wel koning. Zelfs voor limburgers in Antwerpen ;-) Groetjes Orlando