Terug naar overzicht
Gabrielli in Roeselare of Van Loock in Zandhoven worden veel vermeld.
Hey, die van mij komen gewoon van in de bruidswinkel waar ik mijn kleed heb gekocht.Ben ook naar Van Loock gereden, was teleurgesteld. Blijkbaar een slechte periode uitgekozen om te gaan en heb welgeteld 2 paar schoenen kunnen passen toen.Groetjes,Kim
Ik heb de mijne in een gewone schoenwinkel gehaald..De trouwschoenen die ik gepast had waren allemaal te smal voor mij.
De mijne komen van bij Scott's, in de Gulden Vlies galerij in Brussel (tussen Naamse Poort en Louise). Vlakbij het werk, lekker praktisch...http://www.scottsboutique.be/
Ik kocht mijne ook bij Van Loock in Zandhoven, ik vroeg toch om een aantal beperkingen (wit, klein hakje, geen naaldhakje, liefst met een bandje erover anders sleffen ze uit) en ik kon in die categorie alleen al wel 12 paar schoenen passen!Ik ben in april gegaan, denk ik.
De mijne komen van Brandos, super mooie schoenen, super veel keuze maar...heb wel wat problemen gehad met levering en alles + schoenen waren te groot maar niet beschikbaar in kleinere maat en werden niet meer bijgemaakt, dus ja, aangezien ze echt men goesting waren heb ik dan maar hielverkleiners gaan halen, voor alles een oplossing!
Ik heb de mijne ook bij Van Loock gehaald. Inderdaad, wel niet enorm veel keuze.Ik ben in juli geweest. Groetjes,Kim
Ik heb mijn schoentjes ook via Brandos besteld, maat was perfect en geen problemen met levering!groetjesSandra
ik heb de mijne gekocht bij een bruidswinkel waar ik mijn kleed heb gekocht
Idem als Sara. :)
Ik ben bij Tsjari in Breda geweest. Ik ben daar 2u binnengeweest en ze hebben me super geholpen. Ik heb heel moeilijk voeten waardoor het echt niet makkelijk was iets te vinden, en toch heb ik nu een super mooi paar bruidsschoenen voor de grote dag! De prijzen liggen daar rond de 150€. Ze hebben ook duurdere schoenen (maar die vind ik nogal hoog :o). Groetjes, Alessia!
Ik heb mijn schoenen online gekocht bij Zalando. Prima service!
Ik ben bij gabrielli in Roeselare geweest. Heb 2 paar gekocht. eentje met hakken en platte schoenen voor 's avonds. Per paar heb ik +- 150 euro betaald.
Ik ben ook bij Van Loock geweest, maar pas half juni. Er was nog wel wat keuze, maar de verkoopster zei meerdere malen "jamaar, het is al het einde van het seizoen, er is al veel tussenuit". Ik had een specifiek beeld in mijn hoofd van hoe mijn schoenen er ongeveer moesten uitzien (ze zijn zichtbaar onder mijn kleed, dus wel belangrijk) en dat hadden ze dus niet meer. Daarna ben ik ook nog eens bij de winkel geweest waar ik mijn kleed gekocht had (Linx in Leuven, dus de collectie van Linea Raffaelli) maar ook daar hetzelfde verhaal: "einde van het seizoen". Eén mooi paar gezien, maar een maatje te groot en dat ging echt niet.Uiteindelijk heb ik mijn schoenen gekocht bij een doodgewone schoenwinkel in Leuven, waar ik twee paar (eentje met hakken en een paar platte) kocht voor samen amper €85. Een goede koop gedaan!Conclusie: als je in het begin van het seizoen kan gaan, zal je overal nog wel veel keuze hebben. Als je wacht tot het einde van het seizoen (zoals ik) zal je misschien verschillende winkels moeten doen om jouw goesting (in jouw schoenmaat) te vinden.
Mijn schoenen bij Noë gekocht, had een stukje stof mee, exact dezelfde tint omdat ze een stuk of 70 tinten hebben en drie verschillende hoogtes. Op 10 minuten schoenen gekocht die perfect zitten.90€/paar
Allemaal alvast bedankt voor de tips; ga de komende week een paar winkels doen en als ik dan mijn "goesting" nog niet gevonden heb ga ik het me toch riskeren en bestellen op een site denk ik.Groetjes
Ik heb mijn bruidschoen ook gekocht in Breda (Tsjari) zeer vriendelijke mensen. Zeer veel keus die je hier amper in belgie ziet. Zeker de moeite waard. De prijzen zijn verschillend je hebt er duren maar ook goedkoper. groetjes