Terug naar overzicht
something old: m'n oorbellen en ketting (van de mama)something new: m'n kleedsomething borrowed: de handtas (van de schoonmama)something blue: de kouseband
Momenteel heb ik alleen something blue, de kousebandsomething borrowed zal denk ik de speldjes worden van de kapster :) en voor de rest weet ik het nog niet
Ik heb enkel something blue...i do sticker onder mijn schoenen. Ik heb hier 4! kousenbandjes liggen, allemaal gekregen maar ik kan het niet dragen want dat stoort met mijn jurk. Wat ik wel mooi vind als something borrowed of old is een broche voor bij het bruidsboeket. Groetjes, Alessia.
Ik was normaal gezien niet van plan om daar aan mee te doen, maar de mama zou graag willen dat ik daar aan mee doe Iets nieuws: jah, das niet zo moeilijk voor ons he, alles! iets oud: hmm, moet ik nog eens aan denken.iets geleend: dat kan ook iets oud zijn dus ga ik iets vragen aan m'n mama of zus of zo.en iets blauw: ik ga gelnagels laten zetten en ik denk dat ik een klein "diamandje" ga zetten om men nagels. Grtjes.
ik ga denk ik een oude foto van mn oma en opa (die er jammer genoeg niet meer bij kunnen zijn) bevestigen met een blauw lint aan mijn bruidsboeket... Something old and something blue ;-) something new: mn kleed, something borrowed: dat weet ik nog niet.
Old: nog geen ideeNew: keuze genoeg ;)Borrowed: een zakdoek (die ik zéker nodig ga hebben!)Blue: mijn brilDe sixpence die in mijn schoen moet, zal ik wellicht aan een enkelbandje gaan dragen denk ik.
Something old: oorbellen die ik een paar jaar geleden mijn verloofde heb gekregenSomething new: trouwkleed uiteraard :)Something borrowed: ben ik nog aan het zoekenSomething blue: mijn armandje bevat blauwe steentjes
Something old: het kussentje voor de ringen komt van bij mijn omaSomething new: kleed, schoenen,...Something borrowed: haarstukje van de kapperSomething blue blauwe strikje op de kousenband genaaid
Old: Ring van mijn omaNew: allesBorrowed: oude ring van mijn omaBlue: kousenband
New: trouwkleed en schoentjes,...Borrowed: ringkussentje van een goede vriendin die in mei getrouwd isBlue: binnenkant van mijn Louboutins zijn blauwOld/Gifted: verlovingsring
Bij was het:- new: bruidskleed- borrowed: ketting met hangertje in hart (van mijn mama, heeft zij als verlovingscadeau ooit van mijn papa gekregen)- blue: blauwekousen band- old: mijn verlovingsring
Blue: kousenbandNew: keuze zat :-)Old: stukje van mijn mama's bruidskleed zou ik graag in mijn kleed laten verwerkenBorrowed weet ik zelf nog nit goed