Terug naar overzicht
Ik heb altijd gehoord 10 à 12 maanden van tevoren.Ik ga 10 maand van tevoren, gezien in oktober de nieuwe collecties binnenkomen en ik bij voorkeur daaruit wil kunnen kiezen :)
Heyla, ik ben vorig jaar half oktober geweest voor de trouw begin september. Dus een dikke 11 maand voor de trouw. Na 7 maanden was mijn kleedje er en ondertussen heb ik ook al 2 passen gehad! Groetjes, Alessia.
ok, dan ga ik in actie moeten schieten!!! :-)
wij trouwen op 25-5-2013 en ik ga pas in oktober op zoek naar een trouwkleed. Alle winkels die ik al heb gebeld, zeiden dat dit goed op tijd is!
Ik trouw op 18-5-2013 en heb net een afspraak gemaakt voor 13 oktober te passen. Dit was heel goed op tijd! Ik belde nog naar een andere winkel, die zei om eind augustus even terug te bellen voor een afspraak te maken (omdat ik wacht op de nieuwe collectie).
Ik kon niet wachten.. ik ben in juni al geweest. ik dacht ook eerst in oktober te gaan. Maar je hebt zeker nog tijd genoeg. En ik zie dat uw datum momenteel dezelfde dag is als de mijne ; houden zo zou ik zeggen hihi! :)
Hoi,Ik heb mijn kleed bij couture anne in aalst eind juni besteld en je moet toch 6 maand rekenen, ik moet in december teruggaan voor de retouches en dan nog is passen voor de trouw in februari... dus toch een 8tal maanden zou ik zeggen...
Ik heb mijn kleedje in juni 2012 besteld voor november 2012.. Dus een goeie 5 maand op voorhand. Nu mag ik na 3 maand al gaan voor eerste pas, dus het kan wel zeer snel!
Ik trouw eind maart en heb net mijn kleedje besteld. het duurt ongeveer 4 maand eer het er is maar ik laat ook nog heel wat aanpassingen doen en dit geeft eveneens de winkel wat tijd om aanpassingen te doen. Maar misschien toch in jou geval wachten op nieuwe collectie die in oktober binnenkomt??
Ik ben van plan om begin oktober te gaan kijken !!
Ja, ik ga het ook zo doen denk ik! Als de nieuwe collectie pas in oktober ofzo begint binnen te komen dan wacht ik nog even.Ik heb wel wat schrik dat het lang gaat duren eer ik iets vind dat mij echt aanstaat!Maar ik heb al iets achter de hand! Ik ken iemand die huwelijkskledij volledig naar eigen stijl en volledig op maat maakt. Dus eerst ga ik wat zoeken en als ik het dan niet kan vinden dan laat ik het maken. :-)