Terug naar overzicht
Ik volg even mee... want dat vraag ik me nu ook wel af.... :)
trouwens van kousenband gesproken, is dat eigenlijk iets dat de bruid zelf koopt?
ik dacht ook dat je een kousenband als cadeau moest krijgen? ik volg ook mee :)
ik heb kousenband gratis gekregen meteen actie van een bruidszaak in nederland :
Ik heb 4 kousenbanden liggen, allemaal gekregen maar ik kan er helaas niets meer doen! Voor degene die er nog willen, kijk eens op de facebookpagina van koonings Bruidsmode daar kun je een gratis aanvragen! Groetjes.
ik heb het ook gekregen en ik hoor dat de meeste eraf laat halen door de man met zen tanden
@:Alessia, ik ben eens gaan kijken op de facebook pagina van Koonings, normaal moet je als je de pagina opent een gegevens formulier invullen maar dat heb ik niet gezien, ik heb het toch maar ge"liked" en zal zien wat er van komt, toch alvast bedankt voor de tip.@Tiffany; in onze streek is het de man die hem met zijn tanden afdoent maar een kennis van mij had ook al gezegd om hem per opbod te verkopen, ik ga dat idee eens aan een andere mensen in mijn omgeving voorleggen en zien wat zij er van vinden, lijkt me eigenlijk wel leuk.Groetjes
Hey, normaal als je op de fb pagina bent zie je onder 'vind ik leuk' een afbeelding van een kousenband, daar moet je op klikken dan nog eens klikken op 'klik hier en ontvang...' en dan kun je het formulier invullen...! Groetjes, Alessia.
@Alessia: Het zou gelukt moeten zijn, dank u wel zenne!!!
alessia, bedankt voor de tip! ik heb me er ook ééntje besteld :d
Bij deze heb ik ook mijn kousebandje bestelt :)
Bij de trouw van men collega deden ze eigenlijk iets heel vreemd mee die kousenband. het kleed ging ophoog als mannen geld gaven, en het kleed ging naar beneden als de vrouwen geld gaven, en dit ging zo verder tot als het kleed boven de kousenband was. en wie dan de laatste bieder was kreeg de kousenband dacht ik; Dit leverde haar wel wat centjes op voor de huwelijksreis :-) mensen boden echt met 20 en 50 euro, echt raar :-) ik had dit nog nooit eerder gezien :-)Wij gaan in elk geval niet zoiets doen, ik zal wel is effe showen in de b&b kamer aan men ventje. en dan zelf uitdoen :-)
@ jamina dat is inderdaag ook een goed idee :) wie heeft de kousenband er dan afgehaald?
ik denk de persoon die uiteindelijk het kleed boven de kousenband heeft gekregen... dat deze hem ook uitgedaan heeft, ma ben ni meer zeker... het zou ma raar zijn moest opeens haar grootvader de kousenband komen uitdoen... dus ben ni meer zeker :-) hihiHet bracht in elk geval heel veel sfeer :-)
Gratis???!!! Mij hebben ze er in de winkel mooi 25euro voor laten betalen, ik wist ook niet dat je dat moest krijgen, ik heb trouwens zelfophoudende kousen, heb die gewoon gekocht om iets blauw te hebben, en het wel sexy is natuurlijk :P maar no way dat ik in die zaal mijn kleed omhoog doe :D ik volg even