Nu Online
Momenteel zijn er 802 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

2de pas = BIG love for the dress!!

7-8-2012 17:17:56
Hallo allemaal,

Met een grote smile op mijn gezicht zit ik hier se...mijn 2de pas was echt een succes!
Ik heb lang getwijfeld over mijn kleed...met een bang hartje naar de 1ste pas, nadien terug twijfels...terug met stress vertrokken vandaag, maar het kleed zit perfect...en daar kwam dan de grote smile en de glinsteroogjes toen ik voor de spiegel stond!
Nog even juweeltjes erbij en de oorbellen...het ziet er allemaal goed uit!
Weg zijn alle twijfels!
Met nog een maandje te gaan, hangt het kleedje nu veilig weg bij mijn getuige...we gaan misschien wel nog 1 keer 'oefenen' om het kleed over mijn hoofd te tillen, en dan neem ik ineens mijn groot bruidsmeisje mee want die zit op hete kolen om mijn kleed te zien! :-)

Ik moet zeggen, vandaag perfecte service bij Couture Ann in Aalst! Ze waren allebei heel vriendelijk en bleven me maar geluk wensen toen ik vertrok. Toch een leuke afsluiter daar!

Na mijn pas, nog even gestopt bij 'And You' voor mijn mama.
Ze heeft toch een mooi topje gekozen en een rood vestje...natuurlijk moet ze een nieuwe broek zoeken, maar dat lukt wel...joepie! Haar outfit gaat nog in orde komen!!!

groetjes!

Sandra

Sandra
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 29 | Gelezen: 1200

Julie
30-3-2013
 Meld misbruik7-8-2012 17:48:46

Super !!! Geniet nog maar even na xxx

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik7-8-2012 17:51:22

Oh super goed nieuws, Sandra!! Het kleed is toch één van de belangrijkste dingen he!! & nu nog een maand spannend afwachten. Geniet nog van elk moment!!

sarah
20-7-2013
 Meld misbruik7-8-2012 17:57:43

Ooh leuk,
Ik kijk er al naar uit wanneer het mijn tijd is voor te gaan passen :-).
Ik denk wel dat het normaal is he die stress!
Je wilt dat alles tip top in orde is.
Kom allemaal wel in orde ,
als jij je goed voelt in het kleedje dan straal je dat ook uit naar de andere mensen :-).
Nu nog een maand met hopelijk niet te veel stress maar een beetje gezonde stress mag wel. :-)
xx

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik7-8-2012 18:10:24

Super!!!

Ik ken dat gevoel heel goed, ik zat ook te smilen ;-).

Geniet ervan!

Groetjes,

Evelien

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik7-8-2012 18:10:57

Ja, het is toch wel spannend...gekozen op 5 oktober vorig jaar...1ste pas 20 april en vandaag 2de pas...daar gaat veel tijd over é...tijd om te twijfelen dus :-)!
Maar de twijfels zijn weg nu! :-) joepie!

Na de traiteur-crisis van vorige week, kan ik de stress van de laatste maand nog wel aan...hoop ik toch!

groetjes!

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik7-8-2012 18:17:10

Blij voor jou dat je terug die wauw gevoel hebt! Nu nog eventjes wachten tot de grote dag en dan kun je stralen als een prachtig bruidje!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik7-8-2012 18:19:53

@Evelien: geweldig é...hihi...ik stond daar ook maar rond te draaien en te lachen...ik vroeg me alleen nog af hoe ik in die kever ga geraken met heel die jurk...hihi!! Dat gaat ook grappige foto's opleveren denk ik...

@Alessia: mercikes ;-) dat geldt voor jou ook é meid!! 7 september is onze dag ;)!! nog eventjes aftellen!!

cindy
1-9-2012
 Meld misbruik7-8-2012 19:01:48

hallo sandra
leuk dat je een wauw gevoel hebt
ik mag donderdag gaan bij couture ann
ik kan bijna niet meer wachten
groetjes

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik7-8-2012 20:46:26

Super! Nu aftellen naar de grote dag!!! Geniet nog van deze momenten. Hopelijk blijven de tegenslagen en twijfels nu ver achter je!

Ann
1-9-2012
 Meld misbruik7-8-2012 21:00:18

Leuk leuk nu stilletjes aan aftellen

debora
18-7-2014
 Meld misbruik7-8-2012 21:17:09

SUPER

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik7-8-2012 21:35:10

ik herken me er volledig in!!mijn jurk ook al een jaar geleden gekozen. dan met de perikelen dat hij te klein was heb ik hem nog nooit "gepast" aangezien... zaterdag moet ik ook terug, mijn laatste kans

dus, ook al veel maandjes waar ik heb zitten twijfelen: gaat het wel mooi zijn, is het er niet over, heb ik mij in mijn prinsessenmodus niet teveel laten meeslepen...
en ja, ook wij hebben een kever en ik heb ook al gedacht: hoe ga ik mijn god in die auto geraken met die jurk aan! sebiet haper ik in het in- of uitstappen en scheurt hij!

ik ben blij voor je dat je jurk toch je droomjurk is! belangrijk é om je over alles 100% zeker te voelen!

het komt snel dichter hé nu!

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik7-8-2012 23:02:27

Superleuk voor jou Sandra!!

Enne...veel plezier morgen hé

Groetjes

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik7-8-2012 23:50:46

Hey Sandra!

't Is er niet meer van gekomen om je nog te smsen, vandaar dat ik nu toch nog even vlug de tijd nemen voor een berichtje :)

'k Ben héél blij voor je dat je 2e pas een succes was! En 't is toch een zalig gevoel eh als je kleedje 'veilig' weg hangt :)
Ik ben nu ondertussen ook wel superbenieuwd hoor.... :) Krijg ik geen fotootje te zien???????????????

Groetjes!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik8-8-2012 7:30:36

Bedankt voor de reacties dames!!
Ik stond voor de spiegel en was ineens die minder leuke vrijgezelledag vergeten :-)!
Hopelijk nu rustig aftellen...29 dagen te gaan...spannend!

@Melissa: misschien heb ik tegen zaterdag wel ééntje op mijn GSM staan ;-) hihi!

Vandaag ook een spannende dag...boudoir shoot!

groetjes!!

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik8-8-2012 8:04:49

Super!!!

Veel succes op je shoot!! ik heb er ook even over gedacht, maar die plannen zijn int water gevallen, bij wie doe je de shoot?

Is je vrijgezellen dan zo tegen gevallen??

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik8-8-2012 8:31:05

Oooh leuk leuk ;)
'k Kijk al uit naar zaterdag! Hihi..

Geniet ervan eh vandaag!!!! :)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik8-8-2012 8:37:23

@Jamina: vrijgezelle was overdag nogal saai en niet zo veel sfeer...er kwamen nog een deel vriendinnen aan tegen het avondeten en die allemaal zo: amai, tis ier precies een begrafenis :-)...'s avonds nog wel een leuk feestje gehad, maar twas eigenlijk nen dag om snel te vergeten :-)
De boudoir shoot doe ik bij Ankya in Wilrijk ;-)

@Melissa: nog even aftellen é!! ik ga er zeker van genieten...ik van vandaag 'in opleiding' denkt mijn liefje...en hij was wat ziek vanochtend, dacht oh nee...gij moet gaan werken gij!! :-) maar hij is toch vertrokken...hihi!

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik8-8-2012 9:04:04

Oei das minder, ik denk vaak, had ik zelf mijne eigen vrijgezellen in elkaar kunnen steken, had het vele leuker geweest, maja spijtig genoeg kunnen we daar niks meer aan veranderen eh, gewoon zorgen voor een super trouwfeest! bij mij was ook 's avonds het leukste, ma met muziek en een drankje maak je je eigen plezier eh ;-)Ik zou normaal de bouwdoir shoot laten doen bij leentje (leentjeloveslight) ook onze fotograaf, ma ben denk ik iets te preuts :-) dus laat zeker iets weten eh, ben super benieuwd hoe het zal gaan :-) misschien verander ik nog van gedachten, hahahaha

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik8-8-2012 9:10:59

Haha! Aja, die moest buiten natuurlijk vanochtend! ;)
Wel grappig...wat had je anders uit u mouw moeten schudden... :)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik8-8-2012 9:28:22

Oh Jamina, Leentje maakt wel mooie foto's é!!
Wij hebben ook nog offerte opgevraagd bij haar en ook voor de boudoir ben ik eerst eens bij haar gaan horen...viel net uit budget, maar ze is wel super!!
Ewel, ik heb net hetzelfde gezegd...had het beter zelf georganiseerd :-) maar kom, aan de organisatie van den trouw al genoeg werk é :-)!

@ Melissa: belde hij daarnet al zene...kzeg ja, ik ben hier al binnen en ik heb opleiding dus kan niet veel sturen...ah ok zegt em, ik was het al terug vergeten...jaja...controle :-) hihi!! Ik zal em straks net voor mijn make-up wel nog is bellen, dan heeft em pauze en dan is em weer 'gerust'...nogal iets zene!!

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik8-8-2012 10:38:36

Mannen eh
Als je hem dat achteraf allemaal gaat vertellen zal zijnen 'euro' rap vallen

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik8-8-2012 13:49:05

Wel spannend en nog veel echter nu de jurk niet meer in de winkel is zeg! Ongelooflijk hoe de tijd vliegt, ik herineer me nog je berichtje over het vinden van de jurk en opeens, floeps, zijn we zoveel verder!
Ik zou toch ook nog voldoende oefenen bij het aandoen van je kleed ;)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik8-8-2012 17:45:07

Ja, het gaat vooruit é Rebecca :-)!
De tijd vliegt als je verloofd bent :-) hihi!!!
Jaja, we gaan zeker nog oefenen en vooral ook timen...belangrijk voor de dagplanning é ;-)!!

groetjes

penny
7-9-2012
 Meld misbruik9-8-2012 8:56:25

Hey Sandra, ik herken dat gevoel helemaal!! Ik ben ongeveer in dezelfde periodes als jij gaan kiezen en passen en toen ik de jurk gekozen had was ik nogal tussen 2 totaal uiteenlopende modellen aan het twijfelen. De eerste pas met een heel klein hartje en heel veel zenuwen gaan doen, maar toen ik hem aan had viel alles op zijn plaats en wist ik dat ik de goede keuze gemaakt had, de jurk past gewoon bij mij… J

Gisteren laatste pas gehad, eerst naar de kapsel voor een proef, en dan naar couture Ann. Heel ontspannen en zonder stress deze keer. Het zat allemaal perfect! Ik kon mijn glimlach van oor tot oor niet wegsteken voor de rest van de dag (en nu trouwens nog niet), zo gelukkig ben ik!

Aan het kapsel moeten nog wel kleine aanpassingen gebeuren maar ik weet nu wel heel goed wat ik wil en wat niet!

Geniet er nog van en op naar de 7ste!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik9-8-2012 9:00:22

Super é Penny!! :-)
We gaan allemaal stralen de 7de september!! :) hihi!!!
Nog eventjes aftellen...de kriebels beginnen te komen!!!

groetjes!

Femke
8-9-2012
 Meld misbruik13-8-2012 12:49:15

Ik heb 25 augustus mijn laatste pas, ik kijk er zo naar uit! En dan het kleed meenemen, whhiiii :-) Maar die twijfels heb ik ook gehad en nog steeds een beetje, ik hoop dat bij de laatste pas alle twijfels weg gaan zijn. Ook omdat dan het kleed toch echt goed zit en nergens meer openstaat,...

Groetjes.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik13-8-2012 12:57:56

Bij mij waren ze in elk geval volledig verdwenen Femke :-) ik hoop bij jou hetzelfde!
Geniet van die laatste pas, het is zo leuk!! :-)

groetjes

Femke
8-9-2012
 Meld misbruik14-8-2012 12:52:56

Ga ik doen, dank je :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info