TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Bart
|
|
|
Peter
|
11-9-2006 10:55:07
ik zou gezegd ga eens naar www.discobarkarmelietje.net,alleen zal je geen positieve /negatieve commentaren horen omdat ik nog maar één huwelijk gedaan heb. Het was wel zeer geslaagd. Daarom dat ik nog meer huwelijken wil doen. Ik kan je wel een mailke sturen met referenties. veel succes in het verder zoeken naar een Goede Dj.
muzikale groetjes Peter (Dj karmelietje)
|
|
dierk
|
11-9-2006 19:43:33
Liesje, Mocht je de tijd vinden moet je maar eens kijkje gaan nemen op onze site, www.studiohappymusic.be , je bekijkt er maar eens de pagina referentie's,gastenboek,je zal merken... ik kan je pakken referentie's doorgeven van huwelijksfeesten waar wij te gast waren,verder wens ik je veel succes toe met de voorbereidingen! muzikale groeten,Dierk Van Paemelen
|
|
Caroline
7-7-2007
|
12-9-2006 14:43:58
Hallo Liesje,
Wij trouwen ook volgende zomer en nemen DJ Partysound. We hadden al veel goeie dingen over die DJ gelezen op het forum hier en zijn dan ook nog eens met de man gaan praten en raakten zo echt overtuigd. DJ Partysound is van Wetteren.
Groet.
|
|
Valerie
25-8-2007
|
19-9-2006 15:29:04
Hoi, Wij nemen Geert Bonne (woont nu in Zaffelare) al veel positiefs van gehoord ondertussen en we hadden van de zaal een lijst met DJ's gekregen waaruit we konden kiezen, zijn daar nogal kieskeurig, dus zal wel een goeie zijn dan, dacht ik. Hij is bovendien zeer flexibel en niet duur. Groetjes
|
|
Discobar
|
24-9-2006 22:22:22
Geachte, je mag gerust onze site eens bezoeken. Wij draaien voor jong en oud. We zijn betaalbaar. U stelt mee een lijst van liedjes op die u zeker die belangrijke avond wil horen. Je mag ons gerust mailen of tel. erima@telenet.be
|
|
Jo
|
28-9-2006 20:25:20
Hallo Liesje, Ik ben DJ Jo van L&O Music and Lights. Trouwpartijen is één van onze specialiteiten en kunnen ook heel wat tips in het organiseren van jullie mooiste feest meegeven. Indien je meer info wenst: djjovdb@telenet.be Ik ben afkomstig uit Geraardsbergen op amper 30km van Gent. Onze prijzen zijn all-in. Groetjes
|
|
Angie
22-8-2007
|
30-10-2006 16:44:32
Hey Liesje
Ikzelf ga ook trouwen volgend jaar op 22sept 2007. Wij moesten echter niet zoeken naar een DJ, mijn brier is DJ en wil dit met veel plezier voor ons doen, ook al zit hij mee aan tafel. Hij woont in de buurt van Gent, mss dat je hem eens kunt contacteren. Hij zal je dan wel referenties doorgeven als je wil. Als je interesse hebt, stuur me dan maar een mailtje. Dan geef ik zijn gegevens door.
Groetjes Angie
pieptjen@hotmail.com
|
|
Marc
|
14-11-2006 21:02:06
Bel eens naar DJ Chris VB 0474/663 420
|
|
Thierry
|
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|