Terug naar overzicht
Ik begrijp je en ik vind het echt super dat jullie dan 10 jaar samen zijn, ik vind het een leuk idee! Ik heb je verslagje toen gelezen en vond dit echt erg! Als je dat gevoel hebt dat je dat gemist hebt zou ik er toch voor gaan hoor!! :)
Als je dat wil ,moet je dat gewoon doen, je hebt wel nog eventjes om erover na te denken maar ik denk dat je anders dat gevoel gaat blijven hebben, en de 10 jaar is er toch een mooie gelegenheid voor hé.groetjes
Gewoon doen! Het was een spijtige voorval die je met een mooi moment (10 jaar) helemaal goed kunt maken zodat je ten volle kunt genieten. Misschien vind je omgeving het een gek idee, maar jij hebt echt wel de wens om het nog eens te doen... Dan moet je dat gewoon doen! Ik vind het helemaal geen gek idee, eerder een romantische beslissing om jullie liefde nogmaals te bevestigen na een mooie 10 jaar!
Doen zou ik zeggen want dat gaat altijd blijven knagen !
doe wat je niet laten kuntwat maakt de anderen nu uiter zijn zoveel mensen die hun geloftes hernieuwenik zoud at ook graag doen naa zveel jaardus wrm jij niet?
Doen! Anders ga je er spijt van krijgen.
zeker doen!!! Je blijft er anders mee zitten. Heb ook het verslagje gelezen en vond het zo erg voor je! Vind het een super idee en een heel mooie gelegenheid om het nog eens opnieuw te doen. Succes!
Amai, ik vind het kei romantisch wat je wil doen!En nee, zou zeker nie naar anderen luisteren. Als dit je een supergevoel geeft, dan zou ik echt nie twijfelen. Heel erg om te horen dat je slecht bent geweest! GEWOON DOEN
Sophie,misschien moet je't eerst een beetje laten rusten? Ik kan me voorstellen dat de mensen rondom jou dat op dit moment maar gek vinden. Als je daar in 2014 plannen voor maakt, kunnen de reacties al helemaal anders zijn...Succes,E.
Hey Sophie!Heel jammer dat je dat gevoel hebt en ik begrijp het volledig. Op onze trouw was ik ook tot onze viering nogal ziek, niet door de stress. Hierdoor heb ik ook het gevoel dat ik dingen gemist heb en niet ten volle beleefd heb. Doe vooral waar jij en je man zich goed bij voelen, dat is het allerbelangrijkste! De mensen die je graag zien, zullen er met plezier bij zijn!Veel succes!
Als jij dat belangrijk vind, dan moet je dat zéker doen!En wat iemand anders daarvan denkt...who cares?!Ik begrijp heel zeker dat je het gevoel hebt dat je iets gemist hebt...en dat is zo spijtig..Ik vind het ook iets moois om te doen, jullie zijn dan 10 jaar samen en dat mag toch gevierd worden zeker!?'t Is zoals Arianne zegt, de mensen die je graag zien, zullen er met plezier bij zijn!Gewoon doen dus! ;)
Lieve dames, Ik ben blij te horen dat ik toch niet zo gek aan het worden ben hihi . Maar dankzij jullie meer ik meer dan ooit vastbesloten dit toch te doen als we 10 jaar samen zijn. Bedankt allemaal!! Een dikke zoen en nog heel erg veel succes voor jullie! Geniet ervan dames en wees gerust dat ik jullie zeker blijf volgen hoor!!!Groetjes Sophie
'k Zou misschien wel kijken om niet krak hetzelfde misboekje te gebruiken. Maar slechts een aantal teksten en dit dan aavullen met het 10-jarig samenzijn en vernieuwen van de beloften.Zo is het voor de mensen die uitgenodigd worden niet twee keer dezelfde viering (ondanks de jaren die er tussenzitten).