TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Alessia
7-9-2012
|
7-8-2012 19:43:14
Ik heb die wauw gevoel niet gehad en ook geen tranen in de ogen. Ik kon wel niet stoppen met glimlachen en ik dacht dat dat ook wel een teken kon zijn dat dit mijn jurk was. Ik heb de jurk dan gekocht, maar ik twijfel nog steeds. Ik denk dat dat ook te maken heeft met het feit dat niemand echt een mooi compliment heeft gegeven (mama, zus, schoonzus,...). Enkel de mevrouw van de winkel en mijn schoonmoeder hebben gezegd dat ik een prachtig bruidje zal zijn... Maar iedere keer dat ik het kleed ga Pasen ontdek ik iets aan de jurk dat ik wel mooi vind. Kleine details die ik echt wauw vind en zo is mijn wauw gevoel aan het groeien en hopelijk zal die er tegen de trouw volledig zijn! Dat je tranen in de ogen krijg...dat is niet bij iedereen zo, maar het gevoel dat dit de jurk is die je wilt dragen en die onmisbare glimlach ziijn wel tekens. Ik zou wel nog gaan passen en wie weet heb jij wel een wauw gevoel bij een ander kleedje! Groetjes, Alessia.
|
|
Silke
4-5-2013
|
7-8-2012 19:43:48
Toen ik mijn kleed gekozen had.. op dat moment had ik wel een 'wauw'gevoel maar nadien als ik thuis kwam begon ik wel te twijfelen.. De meeste bruidjes hebben dat hier blijkbaar dus is vrij normaal hihi. Ik denk dat je inderdaad 'het' kleedje nog niet gevonden hebt en dat je dan beter nog een paar winkels doet. Je zal het perfecte kleed nog wel vinden hoor! Succes nog met de zoektocht!!
|
|
Nikita
17-8-2012
|
7-8-2012 19:52:36
Ik had ook geen wow gevoel, en was fel aan het twijfelen of ik het kleed ging nemen of nog naar andere winkels ging kijken. Maar dan had ik zoiets van 'het is echt wel zo'n kleed dat je zoekt' , en moest iemand anders het aan gehad hebben was ik waarsch onmiddellijk verkocht, maar het was mijzelf, het was erg wennen om mijzelf in een trouwjurk te zien. Ik heb dan een hele tijd staan twijfelen of ik het ging kopen of niet en hoe langer ik het aan had, hoe mooier ik het vond.. Dus heb het genomen! en toen ik enkele weken later terug ging om te passen had ik echt wél een wow gevoel, ik was ZO blij met mijn jurk, en dat ben ik nog steeds ben echt heel erg blij dat ik niet verder gaan zoeken ben. Mijn mama en schoonzus vonden het trouwens van in het begin prachtig.
|
|
Lies
29-6-2013
|
7-8-2012 20:03:20
Blij dat ik lang niet de enige ben die zo twijfelt. :)) Nog 2 winkels te gaan en dan zien we wel of het nog komt of niet hehe.
De mevrouw van de winkel vond het heel mooi, en mijn getuige ook wel. Dan nog de reactie van mijn ma afwachten, misschien geeft die wel de doorslag.
Ik ga nog even genieten van het passen, je kan het ten slotte maar 1 keer doen hé :)
Bedankt voor jullie reacties en veel succes toegewenst bij het passen en de voorbereidingen!!
Groetjes, Lies
|
|
Lies
29-6-2013
|
7-8-2012 20:08:23
@ Nikita: je hebt misschien wel gelijk. Misschien was het gewoon wennen aan het feit dat ik een trouwjurk aanhad, het was namelijk ook de 1ste jurk die ik ooit gepast heb. Als ik nu terugdenk aan het beeld in de spiegel, kijk ik er wel terug naar uit om die te gaan aandoen, dus ergens is het een teken.
amai, dit forum schept verwachtingen haha :p
|
|
Silvie
8-12-2012
|
7-8-2012 21:13:56
Ik heb 5 winkels gedaan, tot het stadium dat mijn ma en ik het eigenlijk redelijk beu waren :-). Maar toch maak je uiteindelijk die klik bij een bepaalde jurk (bij alle andere voelde ik me "verkleed", wat mijn mama en het winkelpersoneel ook zeiden...) veel succes nog bij de zoektocht!
|
|
Sylvie
27-7-2013
|
7-8-2012 21:28:24
Hoeveel tijd voor de trouw gaan jullie op zoektocht voor een kleed?
|
|
Evelien
1-9-2012
|
7-8-2012 22:16:54
Hier ook niet de tranen in de ogen of het alombeschreven WAUW-gevoel :-). Maar ik ben zowiezo al niet echt een emotioneel persoon, dus ik had dit ook niet echt verwacht :-). Ik heb gewoon de mooiste jurk gekozen en nu, na mijn 2de pas, had ik echt het WAUW-gevoel en kon ik niet stoppen met smilen (al waren er nog steeds geen tranen ;-)). Dus ik weet nu echt wel dat dit de juiste jurk was :-). Soms komt het gevoel gewoon wat later ;-).
Groetjes!
Evelien
|
|
jamina
31-8-2012
|
8-8-2012 8:00:32
Hier was ook het wow gevoel heel ver te zoeken, amaai... ik zou geweend hebben meer van ellende dan van geluk :-) uiteindelijk na heel veel winkels gedaan te hebben, ben ik bij rosa clara beland en daar heb ik dan eindelijk wel een wow kleedje aangehad, maar dit was veeeel te duur... dus verder gezocht en toch een gewoon kleedje gekocht waarbij ik geen wow gevoel had, maar gewoon mooi vond, na de eerste pas was ik zo ongelukkig dat ik geen wow gevoel had dat ik het kleed niet meer wou, ben op zoek gegaan naar iets totaal anders, iets waar ik mezelf meer mezelf in voelde en ben eindelijk gelukkig, ik trouw in een kort kokerkleedje, iets waar ik mezelf in kan zijn... en nu heb ik eindelijk het wow gevoel gevonden, en men mama ook :-) dus goeie tip, zoek iets wat aansluit bij jezelf, waar je je goed in voeld en niet een kleedje waar je van denkt, dit is een mooi trouwkleed :-) ik voelde me dik en onozel in een lang trouwkleed, alhoewel ik bij andere mensen dit super mooi vind, voelde ik me verschrikkelijk in zo een princessen kleed. in men nieuw kleedje voel ik me goed, vrouwelijk, en niet te overdreven (ben nogal simpelkes)
Veel succes!! het komt wel, je moet alleen goed zoeken, en alles passen, ook de dingen je minder leuk lijken, dan weetje echt wat er bij je past :-)
|
|
Veronique
24-8-2012
|
8-8-2012 8:58:06
Hier ook geen wauw van de 1e keer hoor. Heb 1 winkel gedaan, maar wist wel dat ik een Ladybird wou. Men ma, stiefma en zus waren erbij en iedereen vond het prachtig enzo, maar verder gebeurde er niet veel speciaal. Jurk besteld, en pas toen ik terugging voor de 2e pas, en ik had MIJN jurk aan, voelde het wel van Woooooow!! Ook de 2 ma's en de zus kregen de tranen in de ogen. Niet normaal. Dat was echt wel een zalig momentje! Dus niet paniekeren, je zal je droomjurk zeker wel vinden...
|
|
kelly
13-7-2013
|
8-8-2012 11:22:41
Hier wel een waw gevoel :-) En de eerste keer tranen in de ogen :-) Ik heb dan nog wel andere jurken gepast om zeker te zijn! Dan weet je het wel want dan ga je alle andere jurken met die EENE jurk vergelijken. Als ik je raad zou geven, zoek toch nog even verder en probeer alle stijlen/kleuren dan weet ik zeker dat je jou jurk ook zal vinden!!!!!! Je hebt nog tijd genoeg dus neem zeker geen overhaaste beslissing want daar zal je spijt van krijgen x x x Succes
|
|
Michèle
1-12-2012
|
8-8-2012 17:47:24
Hier ook niet het wow-gevoel. en ik voelde me net als jij verkleed in vele jurken. Ik heb dan ook geen doorsnee, standaard trouwkleed gekozen. Ik heb datgene gekozen dat gewoon bij mijn uiterlijk en bij mij als persoon paste. Ook mijn mama en schoonmama hadden liever een andere jurk gezien bij mij, maar ik heb mijn gevoel gevolgd. Ik heb in september mijn eerste pasbeurt, maar ben er zeker van dat ik de juiste keuze gemaakt hebt. Het was de jurk waarin ik me niet verkleed voelde, maar gewoon mezelf in de chique versie!
|
|
Karen
1-9-2012
|
8-8-2012 19:51:36
Hey, Ik heb ook geen wauw gevoel hoor, maar ik voel me ook niet zo goed in trouwjurken en dergelijke. Ben al blij dat ik niet de enige ben! Ik ben voor een trouwkleed tot aan de knie gegaan, daar voel ik me beter in. Moet bijna gaan voor mijn laatste pas, misschien krijg ik dan echt het wauwgevoel. Maar ik denk dat je je wel "wauw" voelt eens je kapsel en je schmink ook helemaal af is en je dan je kleed aantrekt :) Ik heb ook eens een lang kleed gepast en ik voelde me er helemaal niet goed bij. En als je je daar niet goed bij voelt, moet je dat vooral niet doen. x
|
|
Lies
29-6-2013
|
8-8-2012 20:43:35
Hey,
Bedankt voor de reacties!
Volgende week 2 winkels te gaan en de 25ste ook nog 2 winkels... :) En dan heb ik er waarschijnlijk dik genoeg van (mss zelfs al na volgende week). Maar ! Je trouwt maar 1 keer, dus we gaan passen tot we erbij neervallen en tot we DÉ jurk gevonden hebben waarin we ons kiplekker voelen. :)
Jullie ook veel succes toegewenst bij het zoeken/passen !
|
|
Sara
20-7-2012
|
13-8-2012 20:27:14
Hallo!
Net als de meesten hier had ik ook geen wauw-gevoel bij het passen van mijn kleed. Ik ben een eeuwige twijfelaar en met het kleed ging het al niet veel beter! Na 2 winkels waren er een 3-tal jurken die kans maakten, maar ik bleef maar twijfelen (ook omdat ik dacht dat je een 'wauw'-gevoel hoort te hebben en dat had ik niet) en ging ik dus verder met mijn zoektocht in nog 5 andere winkels. Maar het was mijn mama die mij deed beseffen dat ik MIJN jurk eigenlijk al gevonden had bij de 2de winkel aangezien ik bij alle volgende winkels blijkbaar op zoek ging naar hetzelfde of een soortgelijk model :-) En dat is het dus geworden! En om eerlijk te zijn, heb ik tot voor de dag zelf ook nog regelmatig 'getwijfeld' en mij afgevraagd of de bruidegom mij wel mooi ging vinden enzo... Maar de dag zelf was het gewoon PERFECT!
Geniet van de zoektocht!
Groetjes, Sara
|
|
Elien
13-4-2013
|
25-8-2012 9:21:37
gelukkig twijfel ik niet alleen... ik word er gewoon zot van... ik ben eerst gaan kijken met mijn beste vriendin/getuige... er bleven uiteindelijk nog 3 kleedjes over... daarna gaan kijken met de vriendin van mijn papa, mijn oma en mijn schoonmama maar niemand was echt enthousiast. Ze hadden op elk kleed wel een of andere opmerkingen. Ik had gehoopt dat ze super blij zouden zijn en complimentjes zouden geven... tranen in de ogen enzovoort... maar nee, het was het tegenovergestelde... ik had tranen in de ogen omdat niemand echt enthousiast was... pff echt frustrerend... nu heb ik nog altijd niet gekozen en van zodra ik aan een trouwkleed denk, word ik echt depressief... ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken maarja ik moet eens kiezen...
|
|
Lies
29-6-2013
|
25-8-2012 18:15:06
Hey ladies,
Vandaag mijn 4de en 5de winkel gedaan. Er schieten uiteindelijk 3 kleedjes over die ik heel mooi vind, maar om daaruit nog een keuze te maken pff..
Ik had een kleedje van Marylise aangedaan waar ik wel de tranen in de ogen kreeg, maar ik denk dat het was omdat het de eerste keer was dat ze mij een sluier + ketting aandeden erbij. De rest (beste vriendin/getuige en winkelpersoneel) vond het niet zo mooi als het andere kleed die ik gepast had.
Dus nu heb ik toch het andere kleed gekozen als optie en ja, het is heel mooi. Maar nu twijfel ik natuurlijk omdat ik het "tranen in de ogen" bij de andere had. *zucht* Nooit gedacht dat dit zo moeilijk zou zijn.
@ Elien, gewoon gaan voor het kleedje waar je je goed in voelt en waarvan jij denkt dat het hét kleed is. Uiteindelijk zullen ze het allemaal superprachtig vinden op je huwelijk, en vooral je vriend dan! Als ik je een tip mag geven, als je in de winkel een jurk echt mooi vind, vraag even of je een sluier erbij mag. Dan pas zie je hoe het zal zijn, en het doet echt zoveel meer! Succes!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|