Terug naar overzicht
Als het voor een korte afstand is, zou ik zeker een koets nemen! Voor lange afstand auto. Jammer genoeg is onze feestzaal 40 km verder dus een koets is geen optie. Op welke sites heb je zoal gekeken voor auto's?
Heel cru gesteld maar de reden waarom wij geen koets nemen is omwille van de paardendrollen.
Als het allemaal dichtbij is, zou ik ook voor de koets gaan. Bij ons is het een beetje te moeilijk, een iets te lange afstand.. Dus wij gaan voor een limousine.. Nog nooit ingezeten dus is ook wel iets speciaals.
Ik ben een groot paardenliefhebster en wou ook eerst een koets.Maar wij doen het niet omwille van de tijd die je verliest...een auto gaat nu eenmaal sneller ;)En ik vind het dan ook weer zonde als het dan bv. 25°C is of meer dat die beestjes daar zoveel last van hebben, maar dat is dan weer mijn "paarden-hart" dat spreekt :)En het is ook duur eh...als je weet wat ze daaraan verdienen...schandalig duur..Een meisje dat ik ken koos voor een vierspan met Belgische trekpaarden en dat leverde héle leuke foto's op! Ze mochten poseren op de paarden, de hoed van de menner opzetten en zelf de teugels in handen nemen...Aléja, de foto's waren hilarisch :)Foto's met een auto vind ik dan ook weer heel leuk...als je kiest voor een sportwagen of een oldtimer...'t heeft allebei wel iets eh :)Maar volg vooral je hart :)
Het is zeker een aanrader om eens in een koets te zitten. Je voelt je echt een prinses. Maar je hoeft het niet per se op je huwelijk te doen als het qua afstand niet handig is of de weg bij jullie er zich niet zo toe leent. Wij hebben dat eens gedaan in Bled (Slovenië) en dat was echt genieten. Natuurlijk kan je dat ook in veel steden hier doen...
Van ons huis naar de burgerlijke dienst is het maar 7km.S avonds rijden we gewoon zelf naar de feestzaal.Koets is ongeveer 350 euro voor 3 uren, tenzij je een witte neemt dan is het al rap 500 euro. Maar ja, sportwagen is zelfde prijs ongeveer dus.Ik heb eigenlijk ongelofelijk veel sites bekeken welke type van wagen zoek jij Sanne?Kan iemand me dan vertellen hoe lang je onderweg bent met een koets voor 7 km??
Volgens mij is 7 km met een koets toch wel ver hoor! Of je moet voldoende tijd hebben om naar het stadhuis te gaan...