Terug naar overzicht
Hey Ellen,Wij hebben dit gedaan na de kerkelijke viering. Hadden de ballonnen eerst opgehangen aan de stoelen voor decoratie en na de dienst hebben de mensen ze zelf mee naar buiten genomen. Waren allemaal witte ballonnen en wijzelf hadden dan 2 fushia ballonnen met just married op. Bij ons was het oplaten van de ballonnen een beetje mislukt, omdat de wind verkeerd zat :-)... Was eigenlijk wel jammer...
Hey EllenWij zijn al voor de wet getrouwd en hebben dit toen ook gedaan.’s Morgens hebben we de ballonnen opgehaald. Ze waren al opgeblazen en voorzien van een lintje om vast te houden. Ze zaten in 2 grote plastieken zakken. De getuigen droegen de zakken en konden die achteraan de trouwzaal eventjes opzij leggen.Bij het naar buiten gaan, hebben ze alle aanwezigen een ballon gegeven en na een GO van de fotograaf hebben we ze de lucht ingelaten.We hebben zeker nog 5 minuten de ballonnen nagestaard!GroetjesRebecca
Bedankt voor de reacties!Hoeveel op voorhand waren de ballonnen opgeblazen?
Ze hebben ze 's ochtends opgeblazen (een 4-tal uur voor het oplaten). Ik had gevraagd of ze ook de dag op voorhand kon opblazen (om 18u opblazen om om 11 u de volgende dag op te laten) maar ze zei dat, ondanks de producten die er bestaan om ze langer "fit" te houden, de ballonnen niet meer dezelfde kwaliteit zouden hebben om goed omhoog te gaan en te blijven.Ik weet niet vanwaar je bent maar ik heb de onze gehaald in 't Ballonnenhuisje in Oostende. Zij brengen ook ballonnen op locatie mits kleine opleg. Ik heb wel gemerkt dat de meeste ballonnenzaken de ballonnen kunnen brengen mits extra betalen.
Wij zullen dit ook doen na de kerkelijke viering. Onze worden in tros gebracht (12stuks per tros) door onze balonnenman. Hij zet alles klaar voor ons. Daarna nog gewoon met de schaar doorknippen en de balonnen uitdelen.Onze balonnenman is Anthony Jacobs uit Roeselare, maar hij doet heel Vlaanderen mits km-vergoeding.