Terug naar overzicht
echt super mooie foto's en uw kleed us echt subliem
Mooie foto's hoor! En nogmaals een hele super dikke proficiat! :)
Hey,mooie foto's! stralende bruid! verlang al naar onze grote dag! nog 30 dagen...
Proficiat en heel veel geluk gewenst!Mooie foto's!Groetjes
Hele mooie foto's ! En een SUPER mooi trouw kleed :-)waar je dat gehaald hebt, mogen we zeker niet weten? :-)
Et komt van Le Chapeau ;) maar het is nog van de collectie van 2011 omdat ik al wou gaan zien voor de collectie van 2012 binnen kwam :D
Wat een mooie jurk! Lijkt heel goed op de mijne. Is die van Sincerity? Heel mooie foto's van een stralend koppel! En het blauwe is ook heel mooi gedaan!
Normaal is m'n kleedje van Blue by Enzoani, maar heb het wel niet terug gevonden opt internet..
Amai,hele mooie foto's!! Mooi met al het blauwe Nogmaals een dikke proficiat!groetjes
Hele mooie foto's Sarah!Je was een prachtbruidje!! Echt mooie jurk, kapsel, juweeltjes...het was AF!!!Bangelijke ceremoniewagen ook voor jullie...mijn liefje zou jaloers zijn!!groetjes!Sandra
Mijn liefje is ook jaloers! Waar hebben jullie de wagen gehuurd?
Wij hebben deze niet moeten huren,is van de nonkel van mijn ventje :)Heel veel geluk gehad dus ;)
Amai ja wat een meevaller! En hij verhuurt deze toevallig niet :p
Nee daar vrees ik voor, hij is beetje te duur ;) wij hebben em ook maar een halve dag gehad maar daarna zijnen BMW gekregen :)
Hey Sarah! Zo mooi .. een dikke proficiat! Wie was jullie fotograaf? Want wij zijn op zoek... :)Groetjes!
Da was een vriend van ons maar die doet da ni op professioneel vlak :) sorry.. Groetjes
Ivm mijn kleedje,ik heb eindelijk gevonden van welk merk het was :DHet stond blijkbaar gewoon in mijn kleed,het is nl van Benjamin Roberts..Voor degene die interesse zouden hebben wou ik het toch even laten wetenGroetjes
Supermooie foto's!