Terug naar overzicht
Heymijn toekomstige man :-) is hier al geweest maar vond dat trouwfeest niet zo goed. Denk dat het dan met de huisdj was. Ik zou zelf een dj inschakelen zodat je zeker bent van een goede dj die jouw muziek draait. Een dj kan je trouwfeest echt maken of kraken!grtjs Eline
Kasteel" D'Hulhaege" is een toffe locatie voor een feest maar wie de huisdj is zou ik niet kunnen zeggen.Zelf ben ik al meermaals op die plaats geweest en de eigenaars zijn stipte mensen.Een dj "maakt of kraakt een feest" is een uitdrukking dsie men snel zegt en deels klopt dat ook maar een feest hangt niet alleen af van de muziek.Soms heb je ook een vrij rustig publiek die houden van muziek maar minder dansen.Natuurlijk geeft het meer voldoening als de mensen volop gaan op de dansvloer.Dat is voor de dj zelf ook leuker!Een feest wordt gemaakt door de zaal;dj maar ook deels door het publiek waar de dj voor speelt!Meer info kan je vinden om mijn website: www.partysound.be of een mailtje sturen naar info@partysound.be Groeten, Bart
Ik kan alleen maar zeggen dat ze bij Dhulhaege in een professioneel team werken van dj's. Ik ben er al naar een feest geweest en toch wel fijne muziek hoor. Ook als je de referenties leest van wie al voor de dj daar gekozen heeft. Het is een team van 3 vakmensen, altijd de juiste en nieuwe muziek bij en gevarieerd. Echt klasse die gasten !
Wij hebben op 7 September 2013 (tweetal weekjes terug dus :-) ons trouwfeest gehad bij D'hulhaege en wij zijn hier bijzonder tevreden over! Alles is op voorhand tot in de puntjes besproken en nagekomen, de zaal was heel mooi, er is een fantastisch terras voor de receptive buiten... Het eten was heel lekker, veel positieve reacties gehad. Echt een aanrader wat ons betreft!Wij hebben beroep gedaan op hun huisdj, die was heel goed, wel iets duurder dan andere dj's waar wij navroegen maar het voordeel is dat hij de zaal en geluidsinstallatie kent...