TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sofie
1-9-2012
|
8-8-2012 11:54:11
hoi, Wij trouwen 1 september 2012 en ben voor mijn jurk gaan kijken op 17oktober 2011
|
|
Silke
4-5-2013
|
8-8-2012 15:19:01
Ik trouw in mei 2013 en heb in juni mijn kleedje gekozen. Een beetje dezelfde tijd als Sofie. :) Maar ik kon gerust nog wachten tot in oktober.. Een 6-7 tal maanden op voorhand is al voldoende.
|
|
Stephanie
22-9-2012
|
8-8-2012 16:45:49
Ik heb 7 maanden op mijn kleed moeten wachten dus ik zou toch ruim op tijd gaan. Het kan ook wel even duren voordat je DE jurk gevonden hebt... Ik zou tussen de 11 en 9 maanden voor jullie huwelijk gaan beginnen aan de zoektocht :D Groetjes
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
8-8-2012 16:55:14
Ik heb de mijne 10 maand op voorhand gezocht en gevonden (3 winkels)
|
|
debora
18-7-2014
|
9-8-2012 13:29:36
hey,
Leuk om nog een bruidje tegen te komen voor 2014.
Ik sta ook te popelen om voor een bruidsjurk te gaan zien, maar in de bruidswinkel hebben ze me aangeraden om tegen volgende zomer te kopen.
Ongeveer een jaartje op voorhand!
Hoever staan jullie met de plannen als ik vragen mag?
Groetjes
|
|
Ina
4-5-2024
|
9-8-2012 15:58:04
Hey Debora, ik sta ook te popelen om mijn kleed al te gaan kopen en passen... Mijn vader heeft gezegt dat we in november gaan kijken, voor zo te weten welk model enzo mooi bij me is :-))
Qua voorbereidingen, we zijn nu volop aant kijken voor ne zaal, omdat ze zeggen dat we daar toch redelijk op voorand moeten voor gaan kijken e:-) En voor de rest, eigenlijk niet veel... De auto's hebben we al, omdat mijn broer in een garage werkt, bruidskindjes zijn er al 2 van de 3 geregeld, en dan de mensen die we graag wouden dat in de kerk komen zingen zijn al geregeld.
En bij jullie?
& Aan al de rest mercie voor de tips al !!!
xx
|
|
debora
18-7-2014
|
9-8-2012 16:12:25
Awel, We zijn op een zaterdag terug gekomen van het verlof en op maandag al met de mama en zus de eerste bruidswinkel is binnen geweest. Niet om te passen, maar de verleiding was echt wel te groot Wij zijn ook volop aan het zoeken naar een zaal, al veel mails gehad en al enkele afspraken gemaakt en één zaal al bezocht.Moet je inderdaad op tijd mee zijn he (en aangezien we het geluk hebben van veel tijd te hebben...) Den bruidskindjes hebben we al, de getuigen, heb al een ringkussen en bloemenmandje,onze fotograag is al in orde (vriendin van mij), nog nie helemaal zeker maar normaal hebben we onze auto ook al (nu nog voor de rest) Voor de rest is het ook wel een beetje wachten op welke zaal we gaan hebben (zelf versiering of niet) En we gaan in Italië symbolisch trouwen, dus daar ben ik ook volop mee bezig! hihi, wel leuk he groetjes
|
|
Ina
4-5-2024
|
9-8-2012 16:17:16
Amai, ge hebt al veel dingen gedaan e :-)) Ja de getuigen hebben we ook al, alleez 1 iemand... Ik wil graag twee ter, mijn peter en mijn broer... Mijn broer is al in orde, ma mijn peter moet ik nog vragen n dan mijn vriend zijn getuigen moeten ook nog gevraagd worden :-) Voor de ringen ben ik aant twijfelen, ik wou eerst 2 roosjes en daar de ringen aan hangen ma daar ben ik nog niet uit...
En is dat bij u ook zo, dat uwe vriend zich precies zo van niks iets aantrekt ? :-))
Oh romantisch in Italie :-)
x
|
|
debora
18-7-2014
|
9-8-2012 16:37:38
hahaha, nu moet ik toch wel efkes lachen! Want de bezorgdheid over mene vriend da zich van niks aantrekt heb ik hier in de week nog opgezet. Vrouwen zijn daar echt oneindig mee bezig, nen man nie echt he! Da frustreerde mij eerst serieus, maar nu weet ik dat da normaal is ... De andere bruidjes hebben mij gerust gesteld Tja, ik ben nog thuis (tijdelijke invaliditeit). Dus was voor mij echt een zaligheid dak terug een doel had (moet heel veel rusten) Tja, alle dagen mee bezig geweest! Op den duur een echte verslaving, effe afstand van moeten nemen... Ben van Italiaanse afkomst he! Dus is een droom da uitkomt :-) O zullen we van mailadres wisselen, kunnen we elkaar helpen bij vragen enzo deborina3@hotmail.com
|
|
Ina
4-5-2024
|
9-8-2012 16:53:26
Ah oke, dus mijn ventje is niet de enige die er zich weinig of niks van aantrekt ;-) Ja ik ben ook tijdelijk thuis en ben ook met niks anders bezig... Mama zei ook al van ma kinneke stopt er toch evkes mee, ge hebt nog tijd ;-)
Oke !
I.n.A.k.E@hotmail.com
& Anders heb je ook facebook? Want daar kom ik meer op eigenlijk hehe ;-) Gewoon ina Both zoeken en dan vindt ge me wel ;-)
x
|
|
debora
18-7-2014
|
9-8-2012 17:02:43
hahah, mijne vriend werd er zot van! hele dag mee bezig, s avonds laptop mee in de zetel en nie mee willen gaan slapen. Moest dringend iets veranderen :-) Ik heb je toegevoegd op facebook meid! Zolang we maar de gesprekken privé houden daarover. Veel te veel mensen zijn nieuwsgierig he! en wil dat het nog beetje verrassing blijft xxx
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|