Terug naar overzicht
wij huwen op dezelfde dag. Bij ons is ook alles al voorbereid maar lezers vinden voor de mis is niet makkelijk.Wij moeten nu ook nog op zoek naar een ceremoniewagen :-( ik hoop dat er nog ergens wagens beschikbaar zijn.Dus nog even doorwerken :-) om dan hopelijk de laatste dagen gewoon te kunnen genieten en aftellen.success
Bij ons ook nog 23 dagen!De misboekjes mag ik straks gaan afhalen. Wij hebben wel gewoon standaard geloften genomen, maar toch blij dat dat achter de rug is.Laatste dag voor te bevestigen is vandaag. We wachten nog op enkelen, maar ik denk dat er hier wel wat bijzijn die er van uit gaan dat wij wel weten dat ze komen. Onze feest gaat door in een tent, dus wij hebben de dagen voor de trouw nog heel wat werk. Ik moet ook nog alle definitieve aantallen doorgeven en voor alles uitrekenen hoeveel stuks we nodig hebben (van tafels, stoelen, tot vorken, glazen) en dan de tafelverdeling doen. Gelukkig vertrekken we vrijdag een weekje naar Frankrijk, daar heb ik rustig de tijd om dat te doen.Ik voel toch wel de stress dus ben blij dat er nog een weekje verlof tussen zit. Serieus aan het aftellen nu!Voor het kiezen van de lezers: ik heb hen genomen waarvan ik dacht dat zij dat het liefst zouden doen. CD-speler gaan wij ook op voorhand proberen. Wij mogen gewoon even bellen voor de sleutel. Dat zou ik nu wel doen, het zou zo stom zijn als dat niet zou werken...!
Oh dat ken ik: alles toch geregeld? nu is alles toch wel geregeld zeker?Nee...nog niet...nog een aantal details :-)!Het kort af é!!!Nog eventjes...en nog wat genieten van die laatste vinkjes op de lijst!!groetjes!