Nu Online
Momenteel zijn er 284 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

-23dagen = hoog tijd voor een nieuw verslagje!

8-8-2012 11:51:16
Dag bruidjes,

Ik ben in een opperbeste stemming vandaag, we zijn allemaal super hard aan het uitkijken naar de trouw! Nog 23 dagen op de teller, oh jee :-) toch een beetje zenuwen precies.
We hebben vorig weekend nog wat checks kunnen zetten op onze lijst
- buiten enkelen zijn alle uitnodigingen beantwoord en de meeste komen :-)
- draaiboek staat zo goed als op punt, met dank aan mijn vriendin die weddingplanner is en echt in actie is geschoten de laatste weken!
- bloemen en bruidsboeket is besteld bij mirte in Leuven, super leuke ideeën gekregen en alles wordt door hun geïnstalleerd aan de kapel
- dé dag en draaiboek overlopen met de ouders
- de dag ervoor trouwen we voor de wet en gaan we met de naaste familie iets eten, het restaurant vastgelegd
- voorbereidende opdrachten van mijn vrijgezellen gekregen, dat gaat vrijdag beginnen! Spannend!!!

Nog een grote TO DO: misboekje finaliseren en de lezers kiezen = absoluut niet gemakkelijk! Ook de trouwgeloften moeten nog geschreven worden. We hebben besloten een miskaart te maken, dus de indeling van de mis moet dringend op punt komen te staan, anders kan die miskaart niet gedrukt worden..

Dan, in de kapel gaan we een CD-speler gebruiken, ik maak mij toch wat zorgen over de timing van de liedjes en het geluid, dit moeten we zeker nog eens gaan oefenen.

Ik ga ook speechen op ons trouwfeest, wat ook de nodige voorbereiding vraagt omdat ik sowieso ga wenen en dan best iets kan aflezen :-) ik zie dit als een opportuniteit om de liefde en appreciatie voor mijn familie te uiten, zeker voor mijn fantastische papa!

En mijn oma blijft elke keer als ik haar zie maar zeggen 'nu hebben jullie zeker wel bijna alles geregeld", dat doet ze al een jaar hoor :-) zo optimistische lieve oma dat ik heb.

Voila, tot zover. Duim mee voor goed weer komend weekend op mijn vrijgezellen en ook dat ze mij niet te hard aanpakken :-)

Groetjes

Kristien

Kristien
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 732

Bruid2be
1-9-2012
 Meld misbruik8-8-2012 12:21:51

wij huwen op dezelfde dag. Bij ons is ook alles al voorbereid maar lezers vinden voor de mis is niet makkelijk.
Wij moeten nu ook nog op zoek naar een ceremoniewagen :-( ik hoop dat er nog ergens wagens beschikbaar zijn.
Dus nog even doorwerken :-) om dan hopelijk de laatste dagen gewoon te kunnen genieten en aftellen.

success

Klara
1-9-2012
 Meld misbruik8-8-2012 12:31:16

Bij ons ook nog 23 dagen!
De misboekjes mag ik straks gaan afhalen. Wij hebben wel gewoon standaard geloften genomen, maar toch blij dat dat achter de rug is.
Laatste dag voor te bevestigen is vandaag. We wachten nog op enkelen, maar ik denk dat er hier wel wat bijzijn die er van uit gaan dat wij wel weten dat ze komen. Onze feest gaat door in een tent, dus wij hebben de dagen voor de trouw nog heel wat werk. Ik moet ook nog alle definitieve aantallen doorgeven en voor alles uitrekenen hoeveel stuks we nodig hebben (van tafels, stoelen, tot vorken, glazen) en dan de tafelverdeling doen. Gelukkig vertrekken we vrijdag een weekje naar Frankrijk, daar heb ik rustig de tijd om dat te doen.
Ik voel toch wel de stress dus ben blij dat er nog een weekje verlof tussen zit. Serieus aan het aftellen nu!

Voor het kiezen van de lezers: ik heb hen genomen waarvan ik dacht dat zij dat het liefst zouden doen. CD-speler gaan wij ook op voorhand proberen. Wij mogen gewoon even bellen voor de sleutel. Dat zou ik nu wel doen, het zou zo stom zijn als dat niet zou werken...!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik8-8-2012 17:51:40

Oh dat ken ik: alles toch geregeld? nu is alles toch wel geregeld zeker?
Nee...nog niet...nog een aantal details :-)!
Het kort af é!!!
Nog eventjes...en nog wat genieten van die laatste vinkjes op de lijst!!

groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...