Terug naar overzicht
Wij trouwen op 30 maart 2013 en zijn langs geweest op 23 juni 2012 bij Fede di Oro.Toen wij daar waren zaten er nog 2 andere koppels ook te kiezen dus het was wel redelijk druk.
Hey Stéphanie, had je op voorhand een afspraak gemaakt (en hoeveel op voorhand)? Ook, hoe lang duurt ook zo een bezoek?groetjes,Sofie
Wij zijn er ook al naartoe geweest maar gaan over twee weken even terug voor een paar aanpassingen.Ons bezoek duurde toch een uurtje en het was ook redelijk druk 3-tal koppels waren er toen.Wij hebben ons afspraak een goede maand geleden gemaakt (omdat ze ook gesloten waren door jaarlijkse vakantie)gr.
1033 dagen zijn wij ondertussen getrouwd en nog geen dag spijt gehad van onze ringen.Heel goed na-service/Mvg,TessaStudio Visagie
Dag Sofie, Wij hadden inderdaad op voorhand een afspraak gemaakt. En wij hebben daar +/- een uurtje binnen geweest. Je moet wel een afspraak maken. Ik had in het begin van de week gebeld en mocht al in het weekend langsgaan.Groetjes
Hoi, Toen ik belde kon ik ongeveer 2 tot 3 weken later gaan omdat het van ons in het weekend op zaterdagvoormiddag moest zijn.Als je tijdens de week kan, zal je wel meer mogelijkheden hebben.Maar ik zou zeggen: beter te vroeg bellen, dan te laat! Je kan dan nog altijd een afspraak verder in de toekomst vast leggen eh.
Hoeveel hebben jullie ongeveer betaald voor jullie trouwringen ?