Nu Online
Momenteel zijn er 332 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorbereidingen

8-8-2012 13:54:13
Hallo bruidjes,

amai nog minder dan 9 maanden, de tijd gaat snel!
Ik heb de laatste dagen constant zin om voor te bereiden...
Misboekje, huwelijksreis, bedankjes. Moest ik zo verder doen dan is alles al klaar een half jaar op voorhand.
Nog steeds zijn al leuke (betaalbare ;) ) ideeën over vanalles welkom!

Lieve groetjes!

Debbie
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 639

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik8-8-2012 14:39:15

Hallo,
Ik ken het. Heb deze week al veel vastgelegd (visagiste, kapsel,fotografe, nagels uitgeprobeerd) en ik moet nog 11 maanden! Mijn vriend wil nog niet echt mee dus dat is wel een rem anders had ik ook wel al in september kunnen trouwen.

Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik8-8-2012 14:49:48

Hoe bedoel je hij wil nog niet echt mee?
Hier is het ook vooral ik die alles regel, hij zou pas 2 maand op voorhand beginnen maar dan zou ik stress hebben hoor :)!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik8-8-2012 15:30:07

Ik heb al super veel ideeën en offertes en beetje per beetje laat ik die los op mijn hubbie. Zo is het niet te overdonderend voor hem en heb ik al een eerste, grote, leuke zoektocht achter de rug. Ik heb buiten mijn kleed nog niets gekocht maar eenmaal najaar start ik de aankopen (enveloppendoos, ringdoosje, deco, ...).
Voor het misboekje heb ik al veel leuke teksten, ideetjes, liedjes maar daar zal ik me es aanzetten in november.
Als ik elke maand iets doe, blijft de tijd goed vooruitgaan en val ik niet in een grote leegte van het "niets doen". Het is wel niet altijd even simpel om me in te houden!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik8-8-2012 15:49:25

Je trouwt op dezelfde dag als mij.. vind ik leuk!! Ik heb ook al redelijk veel gepland en zou ook nog willen verder plannen maar dan is inderdaad alles al 6 maanden op voorhand geregeld en dat is ook niet de bedoeling he dus ik probeer het op de vraag van mijn verloofde toch te verspreiden hehe. Inderdaad nog 9 maandjes.. Het zal er sneller zijn dan je denkt!!

Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik8-8-2012 15:55:46

Hehe Silke, leuke datum hé ;)!
Sinds wanneer zijn jullie al verloofd? Wij eind januari en dat klonk toen nog zo eindeloos lang 1 jaar en 4 maanden maar achteraf bekeken is het toch zeer snel gegaan hoor!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik8-8-2012 19:02:42

Jaa heel leuk! Ik ben sinds 9 mei verloofd dus was iets minder dan een jaar aftellen. Ik vond dit heel goed meevallen, mijn vriend had liever al wat vroeger getrouwd, hij vindt het lang wachten. Jongens he!! We zijn nu dus 3 maand verloofd en dit is toch ook al gevlogen. We kunnen elkaar wel wat op de hoogte houden van onze voorbereidingen hé. Ik ben nu al aan het hopen op mooi weer haha!

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik8-8-2012 19:14:29

Heel herkenbaar! Wij trouwen een week later, zijn ook sinds januari verloofd, wat vliegt de tijd toch snel! Het zal rap 9 maanden later zijn.
Hier ook al redelijk wat gepland (vooral de zaken/personen die je ver op voorhand moet boeken). Maar zoals Rebecca denk ik toch dat we pas in het najaar goed in gang gaan schieten. Dan is het toch al iets meer te verantwoorden t.o.v. ventje en familie om al concretere aankopen te doen .
Wel ook al massa's ideeën opgedaan, veel van het forum hier.
Ik vind dat het toch een geruststelling is als je zoveel tijd hebt en er vroeg aan begint. Ik loop liever wat voor op schema dan binnenkort alles op een paar weken tijd te moeten doen!
Groetjes!
Joyce

Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik8-8-2012 19:41:02

Ja Joyce dat is waar, beter te vroeg klaar dan te laat :)!
Gaan jullie op huwelijksreis in die periode? zo ja, naar waar?

Linda
25-5-2013
 Meld misbruik9-8-2012 13:10:25

LOL ik herken het helemaal. Hier ook al vanalles dat klaar ligt zoals het misboekje :-)

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik9-8-2012 21:00:04

Wij gaan niet meteen na de trouw op huwelijksreis. Is voor ons allebei nogal moeilijk om in die periode zoveel verlof te krijgen. We gaan waarschijnlijk in juli op reis. Alleen... mijn vriend gaat dat allemaal regelen als verrassing voor mij... Wel spannend want hij is er nu zo al wat voor aan het rondneuzen. Ik vertrouw hem er wel in en heb ook al genoeg hints gegeven
Wanneer gaan jullie op huwelijksreis? En is er al een bestemming?

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik10-8-2012 11:01:07

Wij trouwen op een zaterdag en vertekken de volgende avond (met een nachtvlucht) voor 2 weken naar Zuid-Afrika. Ik vind het persoonlijk wel fijn om meteen in de roes van het huwelijksfeest op honeymoon te vertrekken maar het moet natuurlijk passen ook hé!
Waar zou jij graag naartoe gaan Joyce?

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik11-8-2012 9:42:37

Ja, ik denk dat het ook het leukste is om meteen na de trouw op reis te gaan, dan zit je echt nog in de sfeer he... Maar met ons werk is dat nogal moeilijk, mijn vriend moet het bouwverlof volgen voor langere vakanties.
Waw zeg Rebecca, Zuid-Afrika! Dat is echt een droombestemming! Wel, zoiets gelijkaardigs zou ik ook willen, of Mauritius ofzo spreekt mij ook wel aan.
Maar bij ons zal het iets minder exotisch zijn, ik denk dat we binnen Europa zullen blijven wegens budgetredenen (we hebben net een bouwgrond gekocht en gaan volgend jaar bouwen). Maar dat vind ik zeker geen probleem, 't zijn hier zoveel mooie plekjes... Italië zou ik héél fijn vinden, en Portugal, maar ook Scandinavië trekt mij wel aan. 't Zal niet gemakkelijk worden voor mij vriend
Gaan jullie ginder een rondreis doen Rebecca? Of blijven jullie ter plaatse? Waar ga je ergens?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...