Terug naar overzicht
Voor mijn nieuwe project, ben ik opzoek naar:
Een bruidje met durf en dat nog opzoek is naar:
· Trouwkleed
· Bruids Make up
· Bruidskapsel
Wat is de bedoeling?
Ik kleed je, ik maquilleer je en je haren worden gedaan...
Dit zowel proef, als voor the big day...
Voorwaarden:
· Kleed in samenspraak naar je wensen, stijl,kleur... maar ik zorg voor de jurk! Dus het blijft nog altijd een verrassing
· Ik volg alles ivm met jouw kledij mee op en we houden elkaar up to date
Kostprijs: Kostenloos , dit voor trouwkleed – Bruids Make up – Bruidskapsel, voor een bruidje met enthousiasme, durf en graag aan mijn project wil meewerken...
Hoi Tessa,moet je idd durf voor hebben, is er veel samenspraak mogelijk? of houd je vast aan een bepaalde stijl?waarvoor dient het project?groetjes
Ik volg ook even mee...
Hallo Katrien,Ik kan je blijkbaar geen bericht sturen??!!
Hallo Tessa,In welke regio zoek je? Ik wil ook gerust wat meer info! Ik ben uit de buurt van Lier.Mvg, Sabrina
Hallo Sabrina,Ben van Lommel.Lier is dus niet zo'n probleem...Ik bezorg je morgen meer info.Groetjes
Hallo Tessa,kan je mij ook meer info bezorgen aub?Via een berichtje hier ofwel mail op wetrouwen@hotmail.beBedankt!Katrien
Ik ben ook wel geïnteresseerd in meer informatie, vooral waarvoor het 'project' dient en in welke mate de jurk een 'verrassing' blijft. Is het een studieopdracht? Welke richting volg je dan? En de jurk als verrassing: voor de bruidegom of ook voor de bruid? De bruid mag toch wel een beetje zeggen welke stijl ze graag ziet en ziet bij het passen toch ook wel wat het gaat worden?Je mag me hier op het forum een bericht sturen.
Heb je ondertussen al iemand gevonden? Hier durf genoeg maar jammer genoeg niet uit je regio!. Succes met je project!
Hallo JoëlleWelke regio ben je dan?
alleen jammer dat ik nooit reactie gekregen heb...
Dendermonde - Oost-Vlaanderen