Terug naar overzicht
Ik weet natuurlijk niet hoe dat zin in Antwerpen maar hier gebeurt zo'n standje heel veel in de buurt van de kerk of gemeentehuis.Ze geven dan een glaasje cava of fruitsap (in plastic glaasjes) of er komt een ijskar en iedereen mag dan een bolletje kiezen,…Ik denk zelfs dat de mensen dat niet zeggen/vragen aan de gemeente maar gewoon doen :-)Meestal is dat een klein tafeltje en enkele vrienden die de drank uitdelen.Ik vind het wel heel leuk en origineel van je om zelf wafeltjes te bakken en jouw dochter en vriendjes uit de muziekschool iets te laten doen!Hopelijk vind je een manier om dit te verwezenlijken!
Wij hebben dat gedaan, met toestemming van de gemeente. Ik zou het dus toch eens navragen. Je wil toch niet dat ze je receptie komen afbreken?!
Ik denk dat het inderdaad goed zou kunnen dat je officieel geen alcohol mag nuttigen in het openbaar. De kans dat ze er echt op controleren is klein, maar misschien voor de zekerheid inderdaad maar navragen.
Hallo,Ja bedankt voor de reacties. Ik zat wat gevangen tussen de 2: zeg ik doe dat gewoon en ik wil die dag echt geen gedoe. Dus zal het maar eens vragen en dan zien we wel.
Hoi, wij zijn getrouwd in het districtshuis van Deurne en hebben nadien een glas aangeboden aan de aanwezigen buiten op het grasveld. We hadden vooraf niets gevraagd en niemand is ook iets komen zeggen. Als je nadien maar goed opruimt...IN sommige gemeentes is het ook de gewoonte dat de gemeente iets aanbiedt, bv Mortsel, dus mss toch eens informeren...Veel succes!