Terug naar overzicht
Buiten het feit dat mijn jas daar gestolen is, hebben we daar personeelsfeest gehad. Al twee jaar achter elkaar. Qua prijzen weet ik het dus niet. De hoofdzaal is in twee ingedeeld en als je in het achterste gedeelte zit, is het eigenlijk niet zo gezellig. Met hoeveel volk ben je?
een 140 a 150 man om te zitten, en het eten en de drank, zat dat goed/slecht?
Ja dan is dat wel een mooie zaal. We zaten daar met 300 man ofzo...Het eten was speciaal. Bediening gebeurde correct als ze u begrepen, want sommigen praten niet goed nederlands (mss omdat het zo groot feest was dat ze extra volk zochten)
Ik heb er al negatieve en positieve dingen over gehoord, dus weet het zelf ook niet goed!Zou voor ons nochtans goei ligging zijn...
Ik zou ook eerlijk gezegd voor een andere zaal opteren maar ja, ik ben waarschijnlijk subjectief.
wij zijn inderdaad eerst voor een andere zaal uit aant zien! Er zijn genoeg zalen in de buurt he :-)
Mijn zus is daar getrouwd en is toch van alles heel tevreden. Als ze het opnieuw mocht doen, zou ze het opnieuw daar doen. Lekker eten, chice auto er gratis bij en niet duur voor een mooie zaal...