Terug naar overzicht
keileuk! Waar heb je dat laten doen en was het niet raar?
Ik heb het bij Ankya in Wilrijk gedaan.Nee, het was leuk zene!Ze liet eerst zo voorbeeldfoto's zien zodat ik een aantal poses kon uitkiezen die ik mooi vond...dan hebben we daar de outfits opgeplakt en dan poseren maar :-)!Duurde een kleine 2 uurtjes...net lang genoeg eigenlijk!groetjes!
Wat is een boudoirshoot? Ik heb daar nog nooit van gehoord.
Het ventje zal blij verrast zijn,daar twijfel ik niet aan Hoe was je make-up? Ook helemaal naar je zin?Groetjes
Zeg, 't is nie voor 't één of 't ander maar die foto's daar ben ik toch ook wel benieuwd naar zenne :) (hint hint )Alé 'k Ben blij dat een fijne ervaring geweest is meid :)'t Moet wel leuk zijn, ooit wil ik dat ook wel eens doen :) (Bij -20 kg ongeveer hihi..)En nu, mondje dicht tegen u ventje eh! :)xxx
Oh Sandra, ik ben ook zo'n slechte om te zwijgen :D Veel geluk!
Klinkt wel leuk om te doen. Ik ben het nog aan het overwegen maar twijfel twijfel ...Zijn oogjes gaan idd wel serieus blinken als hij de collectie foto's zal te zien krijgen !!
hier ook vandaag boudoir shoot gedaan fotograaf was verwonderd dat ie er zo veel had getrokken zon 300 hoe moet je daar uit kiezen wij zijn toch zon 3uurtje bezig geweest en ik voel het in mijn kuitjes stil staan op hoge hakken is ook nie alles ben zo benieuwd naar het resultaat nu nog 2 weekjes wachten . ik zou ook graag zelf een digitaal album maken maar waar weet ik nog niet.
aah superrr!! hij gaat super content zijn, kan ook ni anders!!
@ Joke: best even 'boudoir'googlen en de afbeeldingen zullen veel duidelijk maken ;-)@ Nancy: make-up was ok ;-) ik bezorg je eens een voorbeeldje ;-)@Melissa: maakt niet uit hoor...20 kilo bij of af :-) focus ligt ook vooral op ogen en gezicht :-) er zijn maar weinig foto's bij waar ik helemaal op sta :-) zo wou ik het ook!@Tima: ik was ook stijf!!! amai...bij mij zo een 2 uurtjes en was voldoende zene...ik moet ook 10 foto's kiezen (heb er gisteren al een 50 geselecteerd uit een 250-tal) en die 10 worden dan nog geretoucheerd :-) de rest krijg ik ook in hoge resolutie en daar kan ik dan ook een album mee maken...aan de andere dames: bedankt! en ik ga zeker zwijgen...hihihihi!!!groetjes
benieuwd ...!
Oooh zo leuk! Echt een goed idee!! Ik zou dat ook graag doen maar heb er te weinig zelfvertrouwen voor vrees ik
Valt goed mee!Fotograaf was een vrouw bij mij...nog heel goed mee gelachen hoor!Ben bezig mijn foto's aan het uitkiezen...en dan nog een album maken :-)groetjes!