Terug naar overzicht
Hoi Katrien,Wij hadden verschillende tekstjes zelf geschreven in ons gastenboek, verspreid, samen met een aantal foto's van onze verloofdenreportage.Enkele voorbeelden:Nooit nog zullen we met zo weinig woorden zoveel kunnen zeggen als vandaag met die ene JA.Leven is liefde - Liefde is leven - levensliefde - liefdesleven.Je moet anders maar eens kijken op www.gedachten-gedichten.nl Op deze website vind je vast en zeker nog leuke gedichtjes.Groetjes en veel succes!An 13-08-05
Hey,Ik vind het idee van An wel tof.Wat ik ergens anders op het forum gevonden heb is het volgende. Je vindt het misschien te melig, maar ik geef het je en dan kan je nog zien."Een kleine zin, een groot verhaal,in je eigen woorden, je eigen taal.Al wat je kwijt wil, schrijf het maar neer.We zullen nog vaak terugkijken,zo leuk was het toch weer!!Bedankt voor alle attenties en fijne wensen,jullie zijn stuk voor stuk LIEVE MENSEN!!!"
Bedankt voor de reacties, super!
aan Sissi:bedankt, wij gaan de tekst gebruiken voor in ons gastenboek.groetjes,Isabel110807