Terug naar overzicht
Ik kan je niet verder helpen maar wens je alvast een dikke proficiat toe! :)
Hey Sara,Eerst en vooral een dikke proficiat!Het is natuurlijk wel te zien hoeveel je bijkomt en hoe gemakkelijk je je overtollige kilotjes terug kwijt geraakt.Normaal zou het wel moeten lukken om eind mei - begin juni terug te gaan passen.Mijn eerste pas is 1maart en ik trouw eind april. Dus ik denk dat voor jou eerste pas begin juni zeker nog haalbaar moet zijn.GroetjesMieke
Geen idee maar dikke proficiat , geniet van je zwangerschap en de voorbereidingen van je huwelijk !!!
Ooh zo'n leuk nieuws! Proficiat hé! Bij de bruidswinkel waar ik geweest ben, gaat dat. Ze maken mijn kleed op maat. Ze hebben voorlopig mijn stoffen al besteld. Ik moet in januari mijn maten pas laten opnemen. In jouw geval zou ik het ook zo doen. Veel succes!!
Proficiat! Ik zou pas na de bevalling gaan passen. Je weet toch niet waar de eventuele extra's kilootjes aankomen. Dan heb jij ook nog genoeg tijd voor eventuele aanpassingen.
Allereerst proficiat met de zwangerschap! Ik zou je kleedje gaan passen, misschien zelfs wachten tot je 3 - 4 maanden ver bent, dan heb je toch ook al wat extra buikje. Het kleed is beter wat te groot dan te klein, indien het te groot is kunnen ze het gewoon kleiner maken.
maar als ik wacht met eerste pas tot mei, moet ik dan nu al niet gaan kiezen enzo? Of kan dat dan ook nog..
Hm ik zou toch vroeger al is gaan. Ik denk dat het anders wat krap wordt in tijd voor de winkel zelf. Je kan altijd eens langsgaan en polsen. Ze zullen daar wel ervaring mee hebben met zwangere bruidjes. ;)
Hoi SarahIk heb vorig jaar mijn kleed gekozen en besteld einde september en mijn eerste pas was pas in mei. Je zal dus inderdaad je kleed al moeten kiezen en dan met de winkel afstemmen voor de eerste pas.Maar normaal zou dit wel lukken hoor, en zij hebben al de ervaring hé, dus ze zullen je zeker kunnen helpen.Véél plezier met de voorbereidingen & de zwangerschap! :-)
oh bedankt Emilie! Ik denk dat we het dan zo ook gaan doen. Nu eens kijken waar we gaan he. Ik had niet gedacht nu al te moeten gaan kiezen. Ons mama wou pas in februari gaan, maar dat zal dan niet lukken :)
Hey SaraIk zou je kleedje kiezen met een 3-maanden buikje. Da's wat er na de bevalling meestal nog blijft hangen. Je eerste pas kan dan in mei/begin juni.Dikke proficiat trouwens!
ok merci voor de tip. Dat is dus in oktober