Nu Online
Momenteel zijn er 311 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

iemand ervaring met jmc-vervoer?

8-8-2012 19:38:24
Beste bruidjes,

eerder deze week stuurde ik een berichtje omdat we dringend op zoek waren naar een oldtimerbus. Nu heb ik een dilemma. Ik kan een bus huren voor een halve dag bij ceremonie roger of een bus voor een ganse dag bij jmc vervoer. Nu waren ze wel supervriendelijk bij ceremonie roger en heb ik hier wel meer vertrouwen in dan bij just married company. Is er iemand die jmc-vervoer kent of ervaring met heeft?

grtjs
x

Eline
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 2280

Julie
1-9-2012
 Meld misbruik10-8-2012 8:52:09

Wij hebben een bus vastgelegd bij JMC voor 1 september 2012. Dus nog geen ervaring, maar eergisteren langs geweest om de bus te bekijken, en supermooie en propere bus en ook heel erg vriendelijke mensen!

Volgens mijn ceremoniemeester zijn ze te vertrouwen hoor, hij heeft er goede ervaringen mee.

Groetjes

Jan
14-8-2014
 Meld misbruik10-8-2012 23:07:41

Eline
8-9-2012
 Meld misbruik11-8-2012 10:22:44

Beste Jan,

wij hebben geen ceremoniemeester. We trouwen niet in de kerk enkel de burgerlijke dienst in het stadhuis. Wel doen we een vrijzinnige plechtigheid in onze feestzaal waar we kunnen rekenen op de verantwoordelijke van de zaal voor alles wat in goede banen te leiden. Ik probeer de kosten goed te overwegen want ik vind dat de rest al genoeg kost, daarom dat we geen ceremoniemeester hebben. Ik vond dit ook niet echt nodig. Je kan ook altijd aan een goede vriend of getuige vragen voor bepaalde praktische zaken in het oog te houden. Het is gewoon een keuze die van persoon tot persoon anders is. Mijn schoonzus bvb had wel een ceremoniemeester en was hier heel tevreden over. Zij trouwden wel in de kerk.

Als je nog vragen hebt, vraag gerust maar! Er komt echt veel bij kijken bij de voorbreiding, vooral als je alles zelf doet.

Grtjs Eline

Jan
14-8-2014
 Meld misbruik12-8-2012 23:00:22

lisa
27-9-2014
 Meld misbruik19-3-2014 13:56:45

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...