Terug naar overzicht
Wij hebben een bus vastgelegd bij JMC voor 1 september 2012. Dus nog geen ervaring, maar eergisteren langs geweest om de bus te bekijken, en supermooie en propere bus en ook heel erg vriendelijke mensen!Volgens mijn ceremoniemeester zijn ze te vertrouwen hoor, hij heeft er goede ervaringen mee.Groetjes
Beste Jan,wij hebben geen ceremoniemeester. We trouwen niet in de kerk enkel de burgerlijke dienst in het stadhuis. Wel doen we een vrijzinnige plechtigheid in onze feestzaal waar we kunnen rekenen op de verantwoordelijke van de zaal voor alles wat in goede banen te leiden. Ik probeer de kosten goed te overwegen want ik vind dat de rest al genoeg kost, daarom dat we geen ceremoniemeester hebben. Ik vond dit ook niet echt nodig. Je kan ook altijd aan een goede vriend of getuige vragen voor bepaalde praktische zaken in het oog te houden. Het is gewoon een keuze die van persoon tot persoon anders is. Mijn schoonzus bvb had wel een ceremoniemeester en was hier heel tevreden over. Zij trouwden wel in de kerk.Als je nog vragen hebt, vraag gerust maar! Er komt echt veel bij kijken bij de voorbreiding, vooral als je alles zelf doet.Grtjs Eline