Terug naar overzicht
Hallo Kevin,Wij trouwen ook in het hof van Reyen, in de orangerie en dat op 5 mei 2007. Ik heb een tijdje geleden al eens dezelfde vraag hier op het forum gesteld en toen alleen maar positieve reacties gekregen. Ik heb er zelf nog geen trouwfeest meegemaakt maar mijn ouders wel en die vonden het heel goed. Mooie zalen, lekker eten,... Ik denk dat jullie dus zeker ook een goede keuze gemaakt hebben!Groetjes,Wendy5 mei 2007www.tom-wendy.be
Hallo!!!Wij hebben ook ons avondfeest gepland in de Orangerie van het Hof van Reyen.Kheb er zelf nog niet geweest, maar veel van mijn vrienden zijn er wild enthousiast over.Heel leuke locatie en het eten zou superlekker zijn!Volgens mij hebben jullie zeker een goede keuze gemaakt!Hou ons op de hoogte, he!Groetjes sabine en kristof16/06/2007
Aangezien wij als eerste trouwen (5/5) zal ik zeker laten weten hoe het geweest is hier op het forum.Kevin, hebben jullie ook de orangerie gekozen, of een van de andere zalen?Groetjes,Wendy5/5/07www.tom-wendy.be
Wel, aangezien wij 'slechts' 90 man hebben op het avondfeest, hebben wij voor de Brouwerij + Ridderzaal gekozen. Het feest is dan iin de brouwerij en de receptie (indien goed weer buiten natuurlijk) en het buffet achteraf is in de ridderzaal.
Ook wij gaan daar feesten op 23 juni 2007 in de Orangerie. Houden jullie ons op de hoogte?Griet&Chris
Heeft er iemand een prijslijst van?Thanks!debby
Wij trouwen op 18 juli 2009 en hebben alvast de orangerie gereserveerd. Eerste indruk was zéér positief!Groetjes, Laura x