Terug naar overzicht
op de site kun je het vinden hoor maar geen winkels in west vlaanderen wel brusselMARIE CHARLOTTE BRUXELLES130 BD EMILE JACQUEMAIN1000BRUXELLESMODEN LE CHAPEAUCARNOTSTRAAT, 47B2060ANTWERPENISSA MODATHONISSENLAAN 823500HASSELTer zijn er nog in namur bertrix en charleroi ma das dan heel ver natuurlijk
WAAAAUW prachtige jurken! Ga ik noteren voor te passen, thanks voor de tip :)
Ik kan het niet zien of ze dit jurken wel heben....misschien doe ik iets verkeerd. Ik wil een van Aire heeel eeerg graaag passen, ik kan ze nergens vinden
als je de site zoekt: www.airebarcelona.es Ik ben bij Issa moda geweest en ben zeer tevreden over de winkel. Ik heb daar dan ook gekocht :)
Dus issa heeft de collectie van aire? Rosa Clara ook, niet?
Geen idee, Anneleen. Ik ben enkel naar Hasselt geweest. Ik dacht dat je in Antwerpen Rosa Clara had en dat die zowel het hoofdmerk als Soft en Two verdelen. De meeste jurken van RC zijn echter nogal prijzig, dus we zijn daar niet gaan kijken.
Ok,bedankt. Ben in Antwerpen gaan kijken 'aardwas Niet echt onder de indruk van de kwaliteit van de stoffen!
In Prima Donna in Deerlijk hebben ze ook Aire BarcelonaRosa Clara hebben ze in La Sposa Roeselareook Nicole is mooi en gaat beetje in de zelfde stijl, maar wel Italiaans (ook in Prima Donna)
In Prima Donna in Deerlijk hebben ze ook Aire Barcelona
Rosa Clara hebben ze in La Sposa Roeselare
ook Nicole is mooi en gaat beetje in de zelfde stijl, maar wel Italiaans (ook in Prima Donna)
ik ben ondertussen naar issa moda in hasselt geweest, ruime collectie aan aire! aanrader!