TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
An
18-8-2012
|
8-8-2012 21:52:40
Hey Melissa! Ik ben blij te lezen dat je terug goede moed gevonden hebt Om nog wat goede moed erbij te doen ... ons kaartje is ook vandaag de post op gegaan hihi.. Groetjes An
|
|
Stéphanie
19-1-2013
|
8-8-2012 21:54:36
Super dat je je nieuwe moed gevonden hebt! Het is echt heel erg aan het korten nu voor jullie, zooooo spannend Geniet nog van die laatste dagen voorbereiding en idd het zal JULLIE dagje worden dus laat niets aan jullie hartjes komen, buiten dan jullie liefde voor elkaar (nu zeggen we *oooooh*) hihi . Moest het lukken zou ik zeggen slaap lekker de komende nachten!
|
|
Silke
4-5-2013
|
8-8-2012 22:10:21
Zo leuk dat je terug die positieve moed gevonden hebt.. Nu kan je er zaterdag ten volle van genieten. Geniet nog van elk moment!!
|
|
Agnes
5-7-2013
|
8-8-2012 22:36:39
Ben blij dat je terug positief ingesteld bent! Geniet zaterdag van jullie dag en geniet van elkaar! Ik stuur morgen een kaartje op!
Lieve groetjes
|
|
ilse
24-8-2013
|
|
|
ilse
24-8-2013
|
|
|
nancy
14-9-2012
|
9-8-2012 0:15:59
Keigoed meisje!!
Nu ist echt aftellen geblazen hé!! Geniet er nog van,blijf in de zennnnnn-modus en stralen zullen jullie doen zaterdag!!
xxx
|
|
Linsey
2-6-2012
|
9-8-2012 9:02:04
Graag gedaan Als het een troost is voor je de vrijdag voor de trouw had ik echt zo een dag van: hoe het nu is is het ik kan er niets meer aan veranderen dus ik ga er gewoon blij mee zijn - en inderdaad ALLES KOMT GOED! Zaterdag wordt een stalend dagje, JULLIE dagje Geniet met de grote G Melissa! Ik kijk al uit naar je fotokes!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
9-8-2012 9:21:43
Sandra EHBT is zaterdag paraat ;-) om u te kalmeren...hihihihi!!! Komt goed ;)!!
groetjes!!
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
9-8-2012 9:26:41
Laat je vandaag nog es goed soigneren bij de mama en voor je het weet, sta je te stralen in het gemeentehuis!! Zoals Linsey zegt, het is zoals het is en er is niets meer aan te veranderen. Al je voorbereidingen worden eindelijk beloond!
|
|
Linsey
2-6-2012
|
9-8-2012 10:00:02
Anders moeten we een EHBT bedrijfje oprichten Sandra, Nancy en Melissa???
|
|
Sandra
7-9-2012
|
9-8-2012 10:12:59
Dat is geen slecht plan Linsey :-) hihi!!
|
|
nancy
14-9-2012
|
9-8-2012 11:00:58
Mmmmmm,klinkt goed,ik heb nog ideeen voor 10 trouwfeesten te doen
En raad geven en iemand steunen kost niks hé!! Als ik wat dichterbij woonde had ik zeker langs gemeentehuis gekomen hoor,maar ik zal geduldig wachten op verslagje en foto's hé!!
Geniet maar Melissa!!
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
9-8-2012 11:06:25
Hehe, dat denk ik ook soms bij mezelf: ideeën genoeg voor nog een paar Hernieuwing van de beloftes
|
|
Linsey
2-6-2012
|
9-8-2012 11:18:19
Ik ga dit weekend naar zee... anders kwam k ook wel eens piepen Wachten op de fotokes voor ons dus
|
|
frida
6-2-2010
|
9-8-2012 14:01:11
Je zal zien alles valt wel op zijn plaats, ik hoop dat je veel kaartjes mag ontvangen. Dat van ons is van gisteren op de post!!! Laat zaterdag de maar schijnen zowel aan de hemel als in jullie . Geniet er van................................. Dikke knuffel, Frida
|
|
Kelly
11-8-2012
|
9-8-2012 14:24:08
Hey Melissa,
ben blij dat je de nieuwe moed hebt gevonden. En idd die kaartjes doen deugd he, hier heb ik er ook al een aantal ontvangen. En ook al enkele stortingen op onze rekening :) Wat ook leuk is. Hier ook aan de laatste voorbereidingen bezig.
Morgen mogen we ook de sleutels van de zaal gaan halen en gaan we daar alles gaan klaarzetten. Zal nog een serieus werkje worden denk ik. Drank gaan ze komen leveren dus daar moet ik al niet achter rijden. Wel nog naar de winkel achter kaas, salami en dergelijke. Ook de bloemen voor op tafel moet ik nog gaan afhalen. Ik heb ook steeds het gevoel dat ik iets vergeten ben, maar weet echt niet was. Maar daar kunnen we dan niet veel meer aan veranderen denk ik.
Waar ik het meeste stress voor heb is het gemeentehuis, we gaan geen ringen uitwisselen maar ik heb iets anders voorzien. Een handfasting, iets op voorhand afspreken was volgens de gemeentebediende niet nodig. Ik had alles in mail gezet en dat was voldoende voor haar. Gewoon nog even als we binnengaan hen eraan herinneren. Maar hier heb ik echt geen goed oog in. Maar we zien wel zeker.
Ik kijk ook uit naar je fototjes en verslagje. Ook al is het niet ver, komen kijken zal niet lukken he ;)
Veel succes in ieder geval. Groetjes Kelly
|
|
sofie
15-9-2012
|
9-8-2012 19:44:04
Blij om te lezen dat je nieuwe moed hebt gevonden.
Geniet van jullie dag.
Groetjes, Sofie
|
|
Melissa
11-8-2012
|
9-8-2012 21:15:47
Hihi, kelly...inderdaad, komen kijken zal moeilijk gaan eh voor jou. Jij had l plannen zeker die dag??? Er zijn trouwens vandaag nog 5 kaartjes toegekomen, echt plezant :) O.a dat van jou Frida, ons Sienna vond "haar" kaartje leuk hoor, en ze was natuurlijk al helemaal verliefd op de hond Hmm...zo'n EHBT bedrijfje, ik durf wedden dat we uniek zouden zijn ;) haha... 't Zou wel grappig zijn... Verder vandaag nog even kunnen ontspannen.. Gisterenavond wel nog een minder leuk telefoontje gehad van onze fotograaf, die werken daar met enkele fotografen en de onze is ziek maar er komt uiteraard iemand anders, maar de fotograaf wist dat ik nogal een 'hevige' ben, dus hij zei "ik bel maar eens dat je niet verschiet dat daar iemand anders staat eh" hihi...ik heb er mij niet druk in gemaakt..goed eh!?! Dan deze morgen...belt diene pipo van ons zaalke (voetbalkantine) dat we onze sleutel pas vrijdagavond laat of zaterdagochtend zouden kunnen krijgen en dat zondagochtend om 9h de sleutel moest terug gebracht worden Jaaaaa, da was efkes naast deze "bridezilla" gerekend! Voor een lang verhaal kort te maken...ik heb de sleutel in mijn bezit, en zondag om 12h30 moet de sleutel terug zijn Da trekt er al beter op!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|