Terug naar overzicht
Hoi Sofie,normaal gezien kunnen ze het kleed wel genoeg innemen hoor, maar je moet er natuurlijk wel op letten dat het niet extreem veel wordt, want anders gaat er soms wel een deel van de charme van de jurk verloren. Ikzelf heb mijn jurk 5 centimeter moeten laten innemen, en mag binnenkort weer gaan passen. een kleinere maat bestellen kan je ook proberen, maar denk niet dat dat zo maar kan in een bruidswinkel.alvast nog veel plezier met de voorbereidingengroetjesInge14-10-2006
Tegen mij zeiden ze, dat ik tot 7 kilo mocht vermageren, en tot 4 kilo mocht bijkomen.Ben ook 9 kilo afgevallen, en dat is toch prima verlopen hoor.Op 28/9 mag ik de mijne afhalen!!groetjesKatrien30/9/06
Hey Sofiemij vertelden ze altijd dat je 1 maat kan innemen. Ik mocht max 5 kg afvallen of bijkomen.Groetjes
In mijn winkel hebben ze gezegd dat je altijd mocht afvallen en dat dat steeds ingemaakt kan worden. Ik wilde namelijk ook wat kilo's kwijt voor mijn trouw. Ik ben gaan bodystylen en er zijn ook serieus wat cm weg.geen probleem vertelden ze mij. En mijn kleed zit nu perfect!Maak je dus maar geen zorgen!