TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Inge
14-10-2006
|
11-9-2006 15:35:22
hey,
ik trouw op 14 oktober 2006 en ben al in januari gaan kijken voor mijn bruidsjurk. da was eigenlijk ideaal, want duurde wel paar maandjes voor hij op maat gemaakt was, en als je dan nog paar keer moet passen voor retouches en zo. kzou zeggen, vanaf eind oktober, begin november ist voor jou ideaal. het wachten is moeilijk (weet ik uit ondervinding), maar is dan nog eens zo plezant ;-) veel plezier met de voorbereidingen!!!
Inge 14-10-2006
|
|
Kelly
14-7-2007
|
11-9-2006 19:37:31
Hey,
Ik heb vrijdag al een afspraak voor een pasbeurt... Ik trouw 14/07/07. Het lijkt misschien nog lang, maar ik wil rustig kunnen uitkijken naar bruidskleding. Groetjes
|
|
Sissi
26-5-2007
|
12-9-2006 8:59:33
Hey,
Ik trouw op 26 mei 2007 en heb mijn jurk al van in juni. Dat is wel heel vroeg, maar ik had er een mooie gezien in de etalage. Het is al van de nieuwe collectie en ik mag nog verwisselen voor iets anders. Als je echt niet kan wachten kan je al eens op internet zoeken (maar dat heb je misschien al gedaan). De meeste winkels hebben al een paar modellen van de nieuwe collectie, maar ideaal is toch om te wachten tot oktober. Veel winkels houden dan ook opendeurdagen. Maar als je zin hebt om al eens te gaan kijken en passen waarom dan niet? Misschien vind je nu al iets naar je zin (zoals bij mij). Als je dan schrik hebt dat je nog iets anders zal zien kan je vragen of je ook nog mag verwisselen voor iets anders (dat heb ik gedaan). Als je nu efkes doorbijt en nog wacht heb je natuurlijk wel iets om naar toe te leven.
Veel succes!!!
Groetjes, Sissi
|
|
Rebecca
11-8-2007
|
12-9-2006 9:23:18
Hallo
Ik trouw op 11 augustus 2007 en ik ga dit weekend al eens naar een opendeurdag met mijn moeder. Ik denk niet dat ik al echt ga passen, maar ik ga wel al eens kijken, omdat ik totaal geen idee heb wat ik wil. Enkel dat het simpel moet zijn, maar wel mooi. Het kan natuurlijk wel zijn dat ik zaterdag ineens de droomjurk zie en dan ga ik misschien wel passen. Maar mijn eigenlijke bedoeling is rond december, januari eens te gaan passen.
Groetjes Rebecca 11.08.07
|
|
Joke
17-12-2005
|
13-9-2006 11:47:33
Hey,
In de meeste winkels komt de nieuwe collectie binnen in oktober. Indien je dus in november, of volgend jaar gaat, maakt eigenlijk weinig verschil uit. Wij zijn getrouwd op 17/12/2006. Ik ben mijn kleed het jaar ervoor, ook in december gaan kopen.
Groetjes,
Joke
|
|
Kelly
14-7-2007
|
16-9-2006 20:57:21
Hey,
Ik ben vandaag naar een opendeurdag geweest en daar vertelde ze me dat het niet te vroeg was om nu al te zoeken. Ze hadden daar zelfs al mensen die volgend jaar september trouwen. Ik heb mijn keuze gevonden... Alleen weet ik nog niet goed welke van de twee het wordt :)
Groetjes en succes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|