Terug naar overzicht
Geen idee, maar bij een 24augustus bruidje nog altijd alles rustig :-)
Hier begonnen de zenuwen toch al serieus op te borrelen tot gisteren, ineens kregen we een telefoontje dat we een reisje ( wij zijn binnenschippers ) naar Antwerpen kunnen doen!!! In plaats van 5 dagen vast te liggen in de stad zijn het er ineens 10 geworden!!!! De stress is ineens een pak minder!!! Alles is goe voorbereid :-))
Nog een 24 augustus bruidje, en zou heel graag eens ontspannen, ipv de trouw die constant in mijn hoofd zit ;-)
Ik kijk ,nogal logisch,enorm uit naar onze trouw maar zal zoooooo blij zijn dat ik op 28 augustus op het vliegtuig zit!Dan wil het zeggen dat alles achter de rug is van stress,voorbereidingen en we enkel eens even kunnen genieten van elkaar ;-)Kheb toch nog wel wat dingetjes te doen en ineens gaat de tijd zo snel hé...maar het zal ongetwijfeld een superleuke dag zijn!!
Plots begint het mij allemaal een beetje te kort bij te komen.Iedereen zegt altijd : jaja het is bijna zover ! Dan denk ik : sjjjjt ik wens daar niet over na te denken :-)
Hier nog altijd heel rustig... Heel vreemd, want ben normaal een stresskieken... De zenuwen zullen nog komen zeker?
hier soms even stress maar alles nog vrij goed onder controle!ik kijk er enormm hard naar uitnu nog laatste lijstje gemaakt en ineens toch nog heel wat te doen (kleine werkjes) maar het komt wel in orde!morge de volgende pas dan krijg ik mijn kleed al mee (is dit vroeg?) ben er toch benieuwd voor!veel succes en we duimen voor een mooie stralende dag!lotte
Bijna de 2 cijfertjes weg,joehoe!!!