TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jessica
|
9-8-2012 14:00:58
Hey Katrien Stuur me anders een mailtje, ik bezorg je een leuk, kort stappenplannetje :-) Groetjes Jessica GlitGlam
|
|
Katrien
20-4-2013
|
9-8-2012 14:08:30
Hoi Jessica, als ik het formulier op je website invul, krijg ik onderaan de melding "error sending mail". Dus dat lukt niet. Mijn mailadres is wetrouwen@hotmail.be Groetjes Katrien
|
|
Jessica
|
9-8-2012 14:19:20
Dat is raar, mijn e-mailadres is jessica@glitglam.be. Is het ok als ik je vanavond als ik thuis ben mail met het stappenplan?
|
|
Katrien
20-4-2013
|
9-8-2012 14:28:54
Uiteraard is dat ok!! Super zelfs. :-) Ik ben nu toch op 't werk en kan morgen pas naar de winkel. Want ik veronderstel dat ik nog wel het één en ander moet aanschaffen. Ondermeer bepaalde borsteltjes voor oogschaduw, want het zal wel niet enkel afhankelijk zijn van welk merk van oogschaduw je gebruikt, denk ik? Enfin, ik lees het vanavond wel. :-)
Alvast heel erg bedankt!
|
|
Jessica
|
9-8-2012 14:36:43
Nee, idd, heb je gelijk in, er zijn nog enkele technieken. Meer zelfs, met de juiste technieken is het merk make-up van minder belang.
|
|
mona
27-7-2013
|
9-8-2012 14:42:33
Ik gebruikte vroeger Kruidvat-merken zoals Bourgois, Rimmel, Nivea... Nu ben ik overgestapt op Clinique en ik vind dit dag en nacht verschil. Clinique blijft echt de hele dag mooi zitten, zelfs als je wat zweet of als je gaat sporten met make-up op.
|
|
Anneleen
6-10-2012
|
9-8-2012 21:23:22
Ik gebruik onder m'n oogschaduw soms een oogschaduwprimer (een heel goedkope van het Kruidvat, maar hij doet z'n werk goed) en dan blijft het beter zitten en kruipt het niet in de plooitjes van m'n ooglid. Waterproof mascara blijft waarschijnlijk ook beter zitten dan gewone (maar ik zou dan geen met wimperverlengend effect pakken, want daar gaan om den duur stukjes afbrokkelen). Lippenstift blijft beter zitten als je eerst je lippen helemaal inkleurt met een lippenpotlood, maar zul je waarschijnlijk toch eens moeten heraanbrengen in de loop van de dag, dus stop je lippenstift best in je handtasje. Veel feestplezier!
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|