TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ellen
1-9-2012
|
9-8-2012 14:29:35
Ik wilde ook heel graag naar Mexico, maar wij gaan niet omdat het daar blijkbaar orkaanseizoen zou zijn rond die periode?
|
|
ruth
15-9-2012
|
9-8-2012 14:41:45
Begin oktober (wanneer wij gaan) is het normaal gezien niet meer op z'n felste, en kan het dus wel weer :)
|
|
deddy
15-9-2012
|
9-8-2012 14:59:42
We zijn nu nog bezig met afwerken van de misboekjes. Ze zijn wel allemaal gedrukt. Daarnaast nog de tafelnaamhouders afwerken, alles een beetje meer op punt zetten, laatste afspraken maken. 18/08 hebben we onze vrijgezellen, 25/08 hebben we onze tweede fotoshoot, dus alles van kleren en dergelijke is al in orde. Enkel nog nieuwe bh kopen. 'k Heb er eigenlijk niet zo'n goed zicht op. De to do-lijst ligt thuis en we proberen één ding tegelijk te doen, anders te gestresseerd voor ons. We zijn wel met alles goed op tijd begonnen en ik denk dat we er nu wel klaar voor zijn.
En jullie?
|
|
ruth
15-9-2012
|
9-8-2012 15:23:37
fotograaf, bus, bloemen besteld, decoratie wordt aan gewerkt, tafels wordt aan gewerkt, ringen zijn in de maak, kleding is zo goed als af, euhmmm... misboekjes klaar maar nog niet geprint, naamkaartjes vr tafels moeten nog gemaakt, wil graag nog photobootprops maken, juwelen in orde, lingerie in orde, schoenen in orde, kapsel en make up ok ben vanalles door elkaar aan het zeggen precies haha ons "gastenboek" moet nog gemaakt, dat begint wel tijd te worden, dus hier moet ik me nu echt op focussen, net als de binnenlocatie voor de foto's
|
|
ruth
15-9-2012
|
9-8-2012 15:27:00
ahja en dan nog wat paraplu's voorzien
|
|
ruth
15-9-2012
|
9-8-2012 15:27:23
muziek branden (de niet live muziek van de mis) afspraak dj is al gemaakt
|
|
Evelien
22-6-2013
|
9-8-2012 15:42:47
Ik heb een paar jaar geleden drie weken in Mexico rondgetrokken. Het is echt de moeite, dus dat beloofd ;-). Wat betreft de muggen moest ik malariapillen pakken! Ik weet niet of het noodzakelijk is als je enkel op een resort blijft, maar ik zou het wel navragen! Eigenlijk kan je alles wel eten, alleen geen water van de kraan drinken! Het is wel zo dat vb fruit, rauwe groeten en ander eten dat op straat wordt verkocht vaak met zulk water gewassen wordt... Ik denk dat je in een resort hier niet veel schrik voor moet hebben. In elk geval zou ik wel genoeg immodium meepakken! Veel plezier!
|
|
Els
16-6-2012
|
9-8-2012 17:28:50
Malariapillen moet normaal enkel als je niet aan de kust blijft. Qua eten moet je je in een resort geen zorgen maken. Omdat het kraantjeswater inderdaad niet drinkbaar is, zal je op de kamer normaal ook altijd flessen water krijgen om de tanden te poetsen. Immodium verkopen ze daar trouwens meestal ook wel.
Veel plezier in elk geval!
|
|
Sara
14-7-2012
|
9-8-2012 18:27:53
Wij zijn 2 jaar geleden naar Mexico geweest, en hadden enkel een muggenspray mee. Bij ons op de kamer stonden idd flessen water, die regelmatig werden bij aangevuld. En het eten in ons hotel was echt tip top inorde! Wij mochten totaal niet klagen van ons hotel! Zou er zo terug naar toe kunnen gaan :-) Wij hadden enkel wat motilium, immodium, dafalgan,...(wat ik elke reis mee neem) voor moest er iets voor vallen. Maar deze hebben nooit moeten gebruiken!
|
|
Julie
30-3-2013
|
9-8-2012 18:32:17
Hey, wij dromen ook van onze huwelijksreis naar mexico , dus ik volg even mee. Wat ik wel kan meegeven is toen we naar egypte op reis gingen hebben wij elke ochtend 1 enterol ingenomen dit kan totaal geen kwaad maar zorgt voor een goede darmflora. en wij hadden niets van last tijdens de reis terwijl anderen die mee op rondreis waren wel last hadden. Mss een tip. Groetjes
|
|
Katrien
1-6-2013
|
9-8-2012 18:35:25
We zijn vorig jaar naar Mexico geweest en het was SUPER! We hebben wel wat last van muggen gehad maar een goede muggenmelk helpt wel veel. Qua eten is alles tip top in orde. Keuze, keuze en nog eens keuze :-) en we zijn allebei niet ziek geweest en ik heb een heel gevoelige maag!
Pas toen we terug in België waren, hebben we nogal veel naar het WC moeten lopen :-)
Ps: smeer u goed in met zonnemelk want ook al is de zon er niet, ze brandt en je verbrandt enorm fel. We konden na de eerste dag aan de zee, de volgende vijf dagen uit de zon blijven! Rood dat we waren! Niet normaal!
|
|
sofie
15-9-2012
|
9-8-2012 19:35:22
bij ons zijn volgende zaken in orde: feestzaal stadhuis + kerk fotograaf kleding bruid en bruidegom kleding kindjes (nog schoenen voor ons zoontje) gastenboek, ringenkussen, enveloppedoos en huwelijkskaars is besteld Auto (eventueel nog een bus vinden voor de suite) DJ paraplu bedankjes zijn besteld
nog te doen: misboekje nog een paar kleine aanpassingen en afdrukken bruidsboeket nog bestellen menu nog is bespreken tafelschikking taarttopper vinden liedjes kiezen en cd branden fotolocatie zoeken bedankjes getuigen en ouders
ik denk dat ik nog wel wat zaken vergeet. Voorlopig toch nog geen stress hier.
veel succes nog
|
|
ruth
15-9-2012
|
10-8-2012 8:31:13
Hier ook nog geen echte stress, alleen soms onduidelijkheid over wat we nog moeten doen :)
Ok dames, Mexico klinkt nu al zeker beter op gebied van eten haha! Ja we gaan vr inentingen vr hepatitis A, tyfus en tetanus hebben we nog. Voor de rest DEED muggen-spullen en dat zou het moeten zijn.
ps: we zitten in Yucatan, in Playa del Carmen en buiten uitstapjes is er geen rondreis aan de orde dr Mexico. Hoe deden jullie het met zakgeld? Veel meenenem of daar afhalen?
groetjes
ruth
|
|
caroline
9-6-2012
|
10-8-2012 15:19:42
Ey Ruth,
Wij zijn in juni dit jaar 11 dagen naar Mexico geweest. Mijn man heeft wel last gehad van zijn darmen, maar die is er eigelijk overal wel gevoelig voor, zelfs in Turkije enzo. Ik heb zo eens een dag of 2 last gehad, maar dat viel wel mee. Het was pas als we terugkwamen (zoals Katrien zei) dat ik last kreeg. Heb dan ook een antibioticakuur genomen en dan was het over. Het eten was heel lekker in ons hotel. Denk niet dat je je daar zorgen over moet maken. En qua muggen: niks last van gehad :).
Veel plezier, Mexico is echt heel mooi!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|