Terug naar overzicht
een paar andere schoenenparfum
Zakdoeken ;-)
veiligheidsspeldjes om eventueel je jurk omhoog te steken?die heb ik nodig gezien toch wel wat sleep aan mijn kleed :-)eventueel een mat poeder om make-up wat bij te werken?Nog eventjes aftellen...jullie mooie dag komt er aan!!groetjes
Hey,dit heb ik eens van een bruidje doorgestuurd gekregen: - gewone en blaren-pleisters - tandenborstel en –pasta - muntjes - talkpoeder - veiligheidsspelden - borstel - haarlak - speldjes / haarkam / elastiekje(s) - naald en garen (zwart en wit) - pijnstillers (perdolan, motilium, maagpilletjes, …) - watjes en -staafjes - eye make up remover - parfum & deo - make-up - inlegkruisjes & maandverband - anti vlekken doekjes - baby doekjes (zo van die vochtige doekjes, goed om je eens op te frissen) - platte schoenen!!!! - foto-ideetjes - paraplu - eigen kodak? - adressenlijst van de fotolocaties ! - dekentje voor in de auto?
ik had dit er in steken:mijn eigen medicatie (dagelijks in te nemen)mothilium, imodium, dafalgan, enterolveiligheidsspeleden een hele doos en geloof mij die zijn er door gevlogen!deoportemoné met extra centjescentjes met enveloppen met geteld geld wat we die dag moesten betalenandere schoenenplakkers en schaar om deze af te knippennaaikiddraaiboek van onze dag in 2 vouddraaiboek van onze vieding (wij hadden geen boekjes om de magie niet verloren te laten gaan) + teksten in 3 voudeen stickje met alles vd trouw opinlegkruisjes, maandverband, tamponswattenstaafjes, make up remoververfrisser (zo een bus waterverstuiver) echt een zaligheid!!! kan je regelmatig is mee in je gezicht en onder je jurk spuiten!!!!
Badankt voor alle aanvullingen!
oh ja k had ook de gastenlijst en de tafleverdeling nog eens bij voor de zekerheid ;-)