Terug naar overzicht
Jij bent er vroeg mee bezig :). Ik ben er vandaag aan begonnen en het is idd even puzzelen. Vooral omdat je, zoals je zie, degenen bij elkaar wilt zetten die elkaar goed kennen en goed met elkaar om kunnen. Maar het moet ook kloppen. Een tafel van 10 maken is bij ons ook niet zo gemakkelijk! Ik zou zeggen blijven puzzelen tot het lukt :D.
Dit is inderdaad geen gemakkelijke opdracht. Dat gaat bij ons ook nog een grote puzzel zijn. Veel succes ermee en hou de moed erin hé.
Idd Alessia het is al vroeg dat ik ermee bezig ben, maar zo krijg ik er al een beetje een zicht op. Er zullen mss nog mensen vantussen vallen, maar dan heb ik het toch al op papier staan en moet ik in het beste geval gewoon een beetje verschuiven, maar dan heb ik het ergste toch al achter de rug Voor u trouwens ook veel succes bij de schikking!
Ik ben er zelfs al mee bezig en voor ons is het nog meer dan een jaar :)Ik denk dat het iets is dat iedereen wel bezighoudt.
Je hebt nog wel enkele maanden op de teller hé...ik zou toch nog wat afwachten tot je alle bevestigingen binnen hebt, er kunnen er nog afvallen hé, ook soms mensen van wie je het niet verwacht! En tip: na je vrijgezellen (als je die hebt) zul je ook mensen kunnen combineren die je opt eerste zicht niet zou kunnen combineren, maar die kennen elkaar dan wel al van op de vrijgezellen. Ik heb in 't verleden echt vaak gehad dat ik fijne mensen heb leren kennen op de vrijgezellen...dat maakt het voor bruid en bruidegom soms plots interessant om te combineren!
ik kan maar 1 tip geven: maak er letterlijk een puzzel van: maak "tafel" blaadjes met 10 vakjes en kleine kaartjes voor de genodigen. Koppels laat je samen (beetje zoals dominioblokjes) en vrijgezellen zijn 'losse' kaartjes.Véél overzichtelijker, je ziet meteen wie je over hebt, welke tafels nog te weinig gasten hebbent etc..SuccesE.
Idd Ellemieke lijkt me een goed idee, ga me daar eens mee bezig houden!@Leen: Heb ik ook al aan gedacht omdat ik zo ook al toffe mensen heb leren kennen :-) Maar zal geruster zijn dat ik nu al de gasten al kan plaatsen dat ik nadien gewoon wat moet verschuiven (zal ook niet makkelijk zijn), maar dan heb ik de meeste toch al geplaatst.
das bij ons ook echt een probleem. schiet precies altij een paar man over die ook bij ne groep horen maar ja as er geen plaats is.
Wat ook mss een tip kan zijn is.. Kijk ook naar de gasten zelf.. Zij moeten zich ook amuzeren En een leuke tafel hebben :) Maar is idd geen leuk jobke.. Bij mij nof 39 dagen en steeds niet uit voor de tafels Spijtig genoeg ook geen eretafel :( gescheide ouders is niet niks.. Duq zouden we enkel met de getuigen aan tafel zitten.. Grts M