Terug naar overzicht
Je kan de dag voordien ook gewoon je arm of been breken met een val ergens onderweg hé.....conclusie: vanaf nu enkel nog de hele dag in je bed blijven liggen ;-)!Ik zou dus nog gewoon spelen de dag voordien, maar ik ben dan zelf ook wel een voetbalgek ;-)
Dat je de dag voor uw trouw niet gaat, kan ik best begrijpen en kan ook begrijpen dat uw vriend het dan liever niet heeft, je zal dan al genoeg voorbereidingswerk hebben. Maar eerder zou ik toch niet stoppen. De kans blijft toch heel klein dat je iets zal breken. Als je zo denkt, dan mag je niet meer buiten komen. Positief denken!
Ik zou de dag voordien niet meer spelen uit praktische redenen maar niet op de kans om iets te breken.
Hey,Ik doe taekwondo dus de kans op blauwe plekken en dergelijke is ook zeer groot! :)In juli stoppen we sowieso met trainen maar in augustus starten we weer, ik ben vorig jaar pas terug begonnen met trainen na de trouw... :) Op uw benen is een blauwe plek nog niet zo erg, uw kleed hangt daar over maar een blauwe plek op m'n arm wilde ik toch liever vermijden! :)
En voor blauwe plekken is er altijd Hirudoid-zalf!Ik krijg snel blauwe plekken en heb toch zeker 3 dagen nodig met zalf om blauwplekvrij te zijn.
Hey,ik speel basketbal. Wij trainen normaal op dinsdag en vrijdag. De vrijdag is de dag van onze trouw dus dan ga ik sowieso niet spelen, de dinsdag van die week ga ik ook niet trainen...