Nu Online
Momenteel zijn er 675 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voetballende bruid

9-8-2012 18:37:00
beste mede-bruidjes

Met nog 22 dagen op de teller komt mijn grote dag steeds dichter bij.

Gisteren was het mijn eerste voetbalmatch van het seizoen. Na enkele malen op de grond te hebben gelegen en nu vast gesteld te hebben dat ik een blauwe plek heb opgelopen op mijn arm, rijst de vraag: wanneer stop ik best met spelen?

Mijn vriend wil dat ik de dag voordien geen match speel, je moest maar iets breken.
Maar als ik nu iets breek, zit ik met 3 weken nog in het gips...

Graag jullie tips.

Groetjes

Killah
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 774

Leen
16-2-2013
 Meld misbruik9-8-2012 18:49:14

Je kan de dag voordien ook gewoon je arm of been breken met een val ergens onderweg hé.....conclusie: vanaf nu enkel nog de hele dag in je bed blijven liggen ;-)!

Ik zou dus nog gewoon spelen de dag voordien, maar ik ben dan zelf ook wel een voetbalgek ;-)

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik9-8-2012 19:21:34

Dat je de dag voor uw trouw niet gaat, kan ik best begrijpen en kan ook begrijpen dat uw vriend het dan liever niet heeft, je zal dan al genoeg voorbereidingswerk hebben. Maar eerder zou ik toch niet stoppen. De kans blijft toch heel klein dat je iets zal breken. Als je zo denkt, dan mag je niet meer buiten komen. Positief denken!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik10-8-2012 7:29:50

Ik zou de dag voordien niet meer spelen uit praktische redenen maar niet op de kans om iets te breken.

Sara
10-9-2011
 Meld misbruik10-8-2012 8:40:43

Hey,

Ik doe taekwondo dus de kans op blauwe plekken en dergelijke is ook zeer groot! :)
In juli stoppen we sowieso met trainen maar in augustus starten we weer, ik ben vorig jaar pas terug begonnen met trainen na de trouw... :)
Op uw benen is een blauwe plek nog niet zo erg, uw kleed hangt daar over maar een blauwe plek op m'n arm wilde ik toch liever vermijden! :)

deddy
15-9-2012
 Meld misbruik10-8-2012 9:15:59

En voor blauwe plekken is er altijd Hirudoid-zalf!
Ik krijg snel blauwe plekken en heb toch zeker 3 dagen nodig met zalf om blauwplekvrij te zijn.

Ann-Sophie
31-8-2012
 Meld misbruik10-8-2012 11:15:37

Hey,

ik speel basketbal. Wij trainen normaal op dinsdag en vrijdag.
De vrijdag is de dag van onze trouw dus dan ga ik sowieso niet spelen, de dinsdag van die week ga ik ook niet trainen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...