Terug naar overzicht
Hoi,Ik heb vorig jaar bij Pierre-Yves in Aalst een Maggie gepast en die had ook een hele lange en zware sleep en daar konden ze zeker een stuk afdoen hoor :-).Maar het is zonde om van een jurk van bijna 1800€ stukken af te doen...je betaalt wel de originele prijs, ook al knippen ze er de helft af bijvoorbeeld :-).Maar de Maggie jurken zijn heel mooi ja...heb uiteindelijk wel een Ladybird met sleep gekozen :-)groetjes!
Vriendin van mij liet haar sleep ook stuk inkorten, perfect mogelijk normaal.
Ik heb er eentje met een sleepje laten maken, de sleep telt vanaf de grond een klein metertje denk ik.Sleepjes zijn zo mooi!Welke ladybird-jurk heb je Sandra, als ik vragen mag? :)groetjesruth
Dat ga ik nog niet verklappen :-) het is wel een bustiermodel en gewoon in het wit, niet zo ééntje met 2 kleuren of zo (want die zie je wel vaak e...).groetjes!
Ik heb ook een sleep, niet zo heel lang maar toch niet praktisch op de dansvloer, meestal maken ze in de winkel een methode zodat je die vastmaken aan je jurk achteraan en dan is ze weg (alles bijna, dan is de achterkant van je je jurk een beetje anders maar bij mij erg mooi, misschien zelfs mooier dan met sleep los!!).Of was dat niet je vraag :p
Ik wou absoluut geen sleep vóór ik ging passen en heb uiteindelijk een kleed met een sleep Bij het passen merk je wel of dit je ligt en er zijn inderdaad methodes om naar de avond toe je sleep omhoog te houden. Ik denk dat een goeie bruidswinkel op vraag de sleep wegneemt of inkort maar dat vind ik wat zonde van de modellekes van de kleedjes, die zijn uiteindelijk ontworpen mét sleep.