Terug naar overzicht
Hey, wij hebben geen dresscode. Zelfs de suite mocht kiezen wat ze gaan aandoen, wel zijn alle mannen in kostuum maar dat zijn dan ook niet dezelfde....! Dus iedereen draagt ook hier wat ze willen behalve wit :)
Hallo daar,Bij ons hadden de mannen van de suite dezelfde smoking en das aan. Voor het avondfeest hadden we enkel als dresscode dat alle mannen op het feest een kostuum moesten aandoen.Lieve groetjes,Katrien
Bij ons is het " A touch of purple" Voor de rest mogen ze aandoen wat ze willen!
Hier enkel de mannen van de suite in kostuum! ze gaan allemaal dezelfde huren, is mooier voor op de foto's. Verder dragen de gasten wat ze willen (wil ze dan ook niet op kosten jagen)
Wij hebben ook geen dresscode, ook de mannen mogen kiezen wat ze aandoen... Het is wel mooi voor de foto's, maar iedereen moet komen in waar ze zich goed in voelen...
wij hebben ook geen dresscode!Wil nie dat iemand speciaal voor die dag iets moet gaan kopen wat ze anders nie aandoen. En anders is hun persoonlijkheid weg vind ik (das voor mij persoonlijk dak spreek he)Wil ook eerder spontane foto's :-)
Wij hebben ook geen dresscode. Voor sommige mensen is het al moeilijk genoeg om mooie te kleren te vinden in het algemeen. Als ze dan nog eens moeten beginnen kijken naar bepaalde kleurtjes die in hun kledij verwerkt moeten zitten... Ik zou het zelf ook niet tof vinden om naar een trouw te moeten gaan waar ik dan bv. een roos topje of een blauwe rok zou moeten aandoen.
hier ook geen dresscode meer ! Want zijn er in de familie die daar een echte hekel aan hebben zelf mijn toekomstige man ! Ik heb gezegt iedereen deftig en feestelijk zelf mijn man ga ik geen kostum meer laten dragen want ik wil echt dat hij hem goed voelt en we zijn al geen personen die te veel tralala willen hebben ! Wij willen gewoon dat iedereen op zijn gemak is ! En me man iets heel deftig wat hij nadien ook nog kan dragen bestaan al hele mooie oplossingen he ! groetjes vanessa xxx
Wij hebben ook geen dresscode ingevoerd. De suite had suitekleren aan, maar dat was vrije keus en de mannen waren niet in hetzelfde. Ik moet eigenlijk zeggen dat ik vond dat iedereen er op ons trouwfeest heel mooi uitzag, maar ik zou van bijna niemand meer kunnen zeggen wat ze aanhadden :) het is allemaal zo vlug voorbij gegaan :)
bij ons wel een dresscode wij vinden dit persoonlijk mooier en het is ook om ons thema beter te laten uitkomen. alle mannen van de suite huren het zelfde kostuum. en voor de rest alle dames goud en heren zilver.groetjes Tessa
hier is de dresscode voor de genodigden stadskledij suite zwart kostuum wit hemd en groene das vrouwen kleurijk int kort of broekpak
op onze uitnodiging staat dresscode: casual chic...maar dan zijn ze nog redelijk vrij om te kiezen :-)
cocktail, feestelijkKlinkt gek, maar we zouden het leuk vinden mochten mensen dit interpreteren gaande van 'geen jeans' tot 'kostuum/jurkje', je ziet daartussen zit een grote range aan mogelijkheid, zodat iedereen toch kan aandoen waar hij/zij zich het beste in voelt.De cocktail slaat vooral op het feit dat het in't kort is, geen gala ;)groetjesruth
Mijn jurk is lang, maar niet wit. Dus ik denk dat ik aan de rest ga vragen om in 't kort te komen. Boven de knie, onder de knie, maakt niet uit. Maar dus net zoals Ruth: geen gala. :-)GroetjesKatrien