Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

leuk telefoontje vandaag

9-8-2012 21:34:59
mijn zus belde vandaag om te zeggen dat haar 3 vriendinnen kunnen komen kzeg welke vriendinen awel xxx en xxx en xxx kzeg pardon die heb ik niet uitgenodigd + mijn vriend zou een crise krijgen moest hij weten dat die (snotneuzen zoals hij ze noemt hij is 38 zij zijn 21) naar zijn trouw komen en we dan laten om sommige goede collega's uit te nodigen omdat we het bewust rond de 100 man wilde houden.Ja zegt ze ik had dat al gevraagd aan pa . kzeg tis wel ik die trouw niet pa en niet jij + die meisjes waren in de discotheek waar onze vrijgezellen vierden . Wij hadden daar een vip hoekje waar ze zonder gene onze zetels inpalmde en de 3 hebben ze amper 2 woorden tegen mij gezegd en dat moet dan naar mijn trouw no way !!!
Nu is het radio stilte na nog een berichtje dat zij anders niemand heeft op de trouw en dat 1tje al een jurk had gekocht (kan ze nog altijd ergens anders aandoen medunkt ) ja hallo de familie is er en het vrijgezellen team en kzeg allé had dan geen 1 van jullie door dat als ik van iets wist of dit wilde ze wel een uitnodiging hadden gekregen och ja swat ze zal er zich moeten overzetten want die meisjes komen beslist niet
kheb er van de 1ste keer korte metten mee gemaakt
en naar die 3 een vriendelijk mailtje gestuurd.
bridezilla in volle actie vanmiddag pff en mens kan zon situaties echt wel niet gebruiken 1 maand voor de trouw kheb al genoeg aan mijn hoofd

tima
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 860

debora
18-7-2014
 Meld misbruik9-8-2012 21:51:41

tsss da noem ik toch wel nie bridezilla zijn ze!

Das een normale reactie vind ik...

En wij zouden er even cru in zijn!

Het is uwe trouw en gij beslist wie wel en wie nie he!

En zeker nie diegene dage dan zelf nie gevraagd hebt ;-)

sarah
20-7-2013
 Meld misbruik9-8-2012 22:16:45

Groot gelijk heb je !! Ik zou er ook niet mee kunnen lachen moest mijn zus ineens een paar mensen uitnodigen . :-)
Het is jullie trouw he!!
Je niet laten doen hoor .
Groetjes

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik9-8-2012 22:20:31

Op je strepen blijven staan. Je kunt toch moeilijk iemand zomaar uitnodigingen zonder dat ze een uitnodiging van het bruidspaar hebben gekregen. Moest iemand hier daarmee afkomen... Het zal zeker niet aanvaard worden. Jullie trouw, jullie gasten en jullie keuzes! Groetjes, Alessia.

Ellemieke

Meld misbruik9-8-2012 22:24:13

Go Tima ! ;)

Je niet laten doen hoor.

Ina
4-5-2024
 Meld misbruik9-8-2012 22:54:05

Inderdaad, ik zou ook zo reageren ! Mijn familie moet niet beginnen te zeggen wie moet komen en wie niet ! Je nodigt dan de mensen uit die jullie nauw aan het hart liggen e , jullie keuze !

Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik9-8-2012 23:00:11

Mijn ondertussen schoonbroer vroeg een paar weken voor de trouw of ZIJN beste vriend X ook mocht komen, die had daar naar gevraagd. Ik zeg: 'die heeft toch geen uitnodiging gehad en daarbij wij kennen hem totaal niet'... 'Ahja, maar ik dacht omdat dat mijn beste vriend is...' Niet dus, wij trouwden :) Voet bij stuk houden!

tima
8-9-2012
 Meld misbruik10-8-2012 0:18:20

dank u dames en ik hou voet bij stuk zeker nu ik al da werk heb gestoken in mijn tafel verdeling die ik in volle furie heb gemaakt in nog geen uurtje ventje vond het jammer wilde dit blijkbaar samen doen ??? (das ook voort eerst ) maar hij heeft het bekeken en vond het perfect kan het zelfs niet beter was volledig zijn gedacht .
oh ja vandaag ook nog mijn boeket volledig vastgelegd toch spannend want hoe goed je het uitlegd en ze het ook uittekenen het zal maar de dag zelf zijn dat we gaan weten hoe mooi het is

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik10-8-2012 8:10:26

Niks van aantrekken!
Het is jullie trouw en dan kies je de gastenlijst toch zelf zeker!!!

Ik kreeg ook de vraag van een collega of ik die 'andere' collega (lees: de die, die weg is van haar partner waardoor wij ineens een andere traiteur konden zoeken gezien ze zich allebei kinderachtig gedragen tov elkaar) nog ging uitnodigen voor de trouw.
Heb ook vriendelijk geantwoord dat wij als koppel zelf bepalen wie er komt en dat ik niemand 'uit medelijden' zal uitnodigen...en daarbij nog, door hen heb ik bijna de stressaanval van mijn leven gekregen...dus ze komt NIET, nà!!

GO GO bridezilla's :-)!

groetjes!

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik10-8-2012 8:42:05

Maar ali... Zonder ook maar eens te vragen? En dan nog 3... Moest het nu nog gaan over 1 vriendin en ze vraagt het lief op voorhand, ja... Enokk niemand kennen... Ze kent jullie, de familie,... Ik zou ook niet toegeven hoor! Dat vb de ouders enkele vrienden uitnodigen als ze vb mee betalen in het feest, ja maar moest mijn broer met zoiets afkomen... Tzou niet wel zijn maar hij zou dat gewoon ook nooit doen... Stomme zetvan je zus! Jij moet met niets inzitten. Zij is in fout!

Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik10-8-2012 9:15:15

Ja goeiendag, ook 'n bende plezante juffrouwen!
Je komt toch vanalles tegen tijdens het voorbereiden,he.
Helemaal niet bridezilla van je, niet mee inzitten.
Jullie trouw, jullie beslissingen!

Marijke
15-12-2012
 Meld misbruik10-8-2012 10:10:12

Wat een lef seg!! Je bent absoluut geen bridezilla hoor, ik zou ook zo reageren. Vind het totaal geen stijl om zelf mensen uit te nodigen op iemand anders zijn trouw!
Heb jammer genoeg ook al gemerkt dat veel mensen blijkbaar denken dat ze over iemand anders hun trouw ook wat te zeggen hebben... maar wij doen ook gewoon ons eigen goesting en de rest moet zich er maar bij neerleggen

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik10-8-2012 10:45:29

Man man man, moest je een soap maken rond de voorbereidingen van een trouw, zou je niet komen op de dingen die ik hier soms lees. NO-GO dus.

Dorina
8-9-2012
 Meld misbruik10-8-2012 15:12:55

O, bij ons komen er wel vrienden van de broer van mijn toekomstige.
Niet dat ik die ken, maar er komen dan ook vrienden van zijn ouders die ik ook niet ken (en hij trouwens ook niet).
Tja, de ouders betalen het feest, dus wij hebben daar niets over te zeggen he :)
Ik vind dat allemaal niet zo erg meer, als ik mij om al die kleine dingen druk zou moeten maken..
Maar ik snap het wel, hoor, in het begin maakte ik me echt druk om alles wat er niet ging zoals ik het wou. Maar dat geeft zo'n stress en zo'n ruzie altijd :)
Het belangrijkste is gewoon dat ik trouw met mijn schat!

Leslie
29-9-2012
 Meld misbruik10-8-2012 16:37:54

Wablieft?! Dat is wel durven zeg...
Niet laten doen hoor!! Je hebt groot gelijk

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...