Terug naar overzicht
tsss da noem ik toch wel nie bridezilla zijn ze!Das een normale reactie vind ik...En wij zouden er even cru in zijn!Het is uwe trouw en gij beslist wie wel en wie nie he!En zeker nie diegene dage dan zelf nie gevraagd hebt ;-)
Groot gelijk heb je !! Ik zou er ook niet mee kunnen lachen moest mijn zus ineens een paar mensen uitnodigen . :-)Het is jullie trouw he!!Je niet laten doen hoor .Groetjes
Op je strepen blijven staan. Je kunt toch moeilijk iemand zomaar uitnodigingen zonder dat ze een uitnodiging van het bruidspaar hebben gekregen. Moest iemand hier daarmee afkomen... Het zal zeker niet aanvaard worden. Jullie trouw, jullie gasten en jullie keuzes! Groetjes, Alessia.
Go Tima ! ;)Je niet laten doen hoor.
Inderdaad, ik zou ook zo reageren ! Mijn familie moet niet beginnen te zeggen wie moet komen en wie niet ! Je nodigt dan de mensen uit die jullie nauw aan het hart liggen e , jullie keuze !
Mijn ondertussen schoonbroer vroeg een paar weken voor de trouw of ZIJN beste vriend X ook mocht komen, die had daar naar gevraagd. Ik zeg: 'die heeft toch geen uitnodiging gehad en daarbij wij kennen hem totaal niet'... 'Ahja, maar ik dacht omdat dat mijn beste vriend is...' Niet dus, wij trouwden :) Voet bij stuk houden!
dank u dames en ik hou voet bij stuk zeker nu ik al da werk heb gestoken in mijn tafel verdeling die ik in volle furie heb gemaakt in nog geen uurtje ventje vond het jammer wilde dit blijkbaar samen doen ??? (das ook voort eerst ) maar hij heeft het bekeken en vond het perfect kan het zelfs niet beter was volledig zijn gedacht . oh ja vandaag ook nog mijn boeket volledig vastgelegd toch spannend want hoe goed je het uitlegd en ze het ook uittekenen het zal maar de dag zelf zijn dat we gaan weten hoe mooi het is
Niks van aantrekken!Het is jullie trouw en dan kies je de gastenlijst toch zelf zeker!!!Ik kreeg ook de vraag van een collega of ik die 'andere' collega (lees: de die, die weg is van haar partner waardoor wij ineens een andere traiteur konden zoeken gezien ze zich allebei kinderachtig gedragen tov elkaar) nog ging uitnodigen voor de trouw.Heb ook vriendelijk geantwoord dat wij als koppel zelf bepalen wie er komt en dat ik niemand 'uit medelijden' zal uitnodigen...en daarbij nog, door hen heb ik bijna de stressaanval van mijn leven gekregen...dus ze komt NIET, nà!!GO GO bridezilla's :-)!groetjes!
Maar ali... Zonder ook maar eens te vragen? En dan nog 3... Moest het nu nog gaan over 1 vriendin en ze vraagt het lief op voorhand, ja... Enokk niemand kennen... Ze kent jullie, de familie,... Ik zou ook niet toegeven hoor! Dat vb de ouders enkele vrienden uitnodigen als ze vb mee betalen in het feest, ja maar moest mijn broer met zoiets afkomen... Tzou niet wel zijn maar hij zou dat gewoon ook nooit doen... Stomme zetvan je zus! Jij moet met niets inzitten. Zij is in fout!
Ja goeiendag, ook 'n bende plezante juffrouwen! Je komt toch vanalles tegen tijdens het voorbereiden,he.Helemaal niet bridezilla van je, niet mee inzitten.Jullie trouw, jullie beslissingen!
Wat een lef seg!! Je bent absoluut geen bridezilla hoor, ik zou ook zo reageren. Vind het totaal geen stijl om zelf mensen uit te nodigen op iemand anders zijn trouw!Heb jammer genoeg ook al gemerkt dat veel mensen blijkbaar denken dat ze over iemand anders hun trouw ook wat te zeggen hebben... maar wij doen ook gewoon ons eigen goesting en de rest moet zich er maar bij neerleggen
Man man man, moest je een soap maken rond de voorbereidingen van een trouw, zou je niet komen op de dingen die ik hier soms lees. NO-GO dus.
O, bij ons komen er wel vrienden van de broer van mijn toekomstige.Niet dat ik die ken, maar er komen dan ook vrienden van zijn ouders die ik ook niet ken (en hij trouwens ook niet).Tja, de ouders betalen het feest, dus wij hebben daar niets over te zeggen he :)Ik vind dat allemaal niet zo erg meer, als ik mij om al die kleine dingen druk zou moeten maken..Maar ik snap het wel, hoor, in het begin maakte ik me echt druk om alles wat er niet ging zoals ik het wou. Maar dat geeft zo'n stress en zo'n ruzie altijd :)Het belangrijkste is gewoon dat ik trouw met mijn schat!
Wablieft?! Dat is wel durven zeg...Niet laten doen hoor!! Je hebt groot gelijk